ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_810" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

مواردی مهم در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

همانگونه که بیان گردید برای داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دارند اطلاع از برخی موارد اهمیت دارد. در این بخش از مقاله به بیان این موارد به صورت تیتر وار و کوتاه خواهیم پرداخت ، که البته در ادامه مقاله هر کدام از این موارد به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. موارد مطرح شده در ادامه این مقاله عبارتند از :

  1. شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  2. تفاوت های کاردانی پیوسته و ناپیوسته
  3. زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  4. نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  5. دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  6. توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام در تمامی مقاطع تحصیلی و در دانشگاه های مختلف دارای یک سری شرایط و ضوابط خاصی می باشد که داوطلبان در صورت داشتن این شرایط امکان ثبت نام برای آنها فراهم می گیردد. ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیز به مانند دیگر دانشگاه ها دارای شرایط خاصی می باشد. از جمله این شرایط این است که برای ثبت نام داوطلبان در این مقطع نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی وجود ندارد.

بدین معنا که داوطلبان می توانند حتی با مدرک دیپلم نیز در این مقطع تحصیلی ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند ، البته برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی دارند نیز با رعایت برخی شرایط امکان تحصیل در این دوره وجود دارد. همچنین لازم به یادآوریست که طول دوره تحصیل در این مقطع چهار ترم دو ساله می باشد و در طول دوره داوطلبان در حدود هفتاد الی هشتاد واحد درسی را بایستی بگذرانند. دوره کاردانی در دانشگاه آزاد به دو بخش کاردانی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می گردد که در بخش بعدی به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تفاوت های کاردانی پیوسته و ناپیوسته

همانگونه که بیان شد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به دو بخش ثیت نام کاردانی پیوسته و نا پیوسته تقسیم می شود. تفاوت این دو کاردانی در نوع رشته و دیپلم داوطلبان می باشد. به این صورت که برای کاردانی ناپیوسته بایستی داوطلب حتما مدرک دیپلم نظری را داشته باشد. یعنی دیپلم داوطلب یکی از رشته های ریاضی و فزیک ، علوم انسانی ، علوم تجربی باشد.

رشته هایی که در این مقطع ارائه می گردد نیز متناسب با رشته دیپلم داوطلبان می باشد. البته این داوطلبان می توانند در یکی از رشته های کاردانی پیوسته نیز تحصیل نمایند. اما کاردانی پیوسته مختص داوطلبانی است که دوره پیش دانشگاهی برای آنها تعریف نشده است و با گرفتن مدرک دیپلم تحصیل انها در مدارس به اتمام می رسد و بایستی وارد دانشگاه شوند. مانند داوطلبانی که مدرک دیپلم فنی حرفه ای ، کاردانش و هنرستان های نظام قدیم را دارند.

 

[caption id="attachment_813" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد همه ساله برای دو وردی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. از این رو بایستی داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه از اواسط مرداد ماه با مراجعه به سایت www.azmoon.org با توجه به دستورالعملی که در ادامه بیان خواهیم نمود اقدام نمایند. برای ورودی بهمن ماه نیز لینک ثبت نام از اواسط تیر ماه فعال می گردد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org اقدام نمایند. با ورود به این سایت در بازه زمانی که در بخش قبل بیان شد ، داوطلبان با لینک های ثبت نام مواجه می شوند. برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به صورت مجزا دو لینک برای کاردانی پیوسته و ناپیوسته تعیین شده است و داوطلبان با توجه به شرایط خود بایستی بر روی یکی از این دو لینک مراجعه نمایند.

با ورود به این دو لینک داوطلب مراحل ثبت نام خورد را شروع می کند. ابتدا لازم است که برای ثبت نام کارت ثبت نام خریداری شود. هزینه ای که داوطلب برای ثبت نام خود بایستی پرداخت نماید همین کارت ثبت نام می باشد. هزینه خرید این کارت مبلغی در حدود سی وسه هزار تومان می باشد. با خرید این کارت شناسه ثبت نام و رمز ثبت نام در اخیار داوطلب قرار می گیرد که با وارد نمودن آن در بخش مشخص شده فراین ثبت نام شروع می شود. در این بخش داوطلب اطلاعات شخصی خود به همراه عکس پرسنلی را در قسمت های تعیین شده وارد می کند و بعد از وارد نمودن این اطلاعات کد رشته های انتخابی را که از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد انتخاب نموده است وارد می نماید. در نهایت داوطلب پس از طی نمودن این مراحل شماره پیگیری ثبت نام خود را دریافت می کند. و در زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد با وارد نمودن آن نتیجه ثبت نام خود را دریافت می کند.

 

[caption id="attachment_812" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دریافت و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انجام ثبت نام داوطلبان امری ضروری به حساب می آید. برای دریافت دفترچه ثبت نام داوطلبان بایستی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه نمایند. با ورود به این سایت بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد کلیک نمود و با استفاده از نوار ابزاری که در سمت راست سایت وجود دارد نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاداقدام نمایند.

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لازم به توضیح است که از ورودی بهمن امسال عنوان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد تغییر یافته و با عنوان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی شده است. از این رو داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود اقدام به انتخاب تعداد بیشتری رشته نسبت به قبل نمایند. در این حالت با توجه به موارد مختلف در یکی از این رشته محل های انتخابی پذیرش خواهند گرفت. مورد بعدی که لازم است داوطلبان در زمینه آن اطلاع داشته باشند هزینه ثبت نام می باشد. هزینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد تنها هزینه ای است که داوطلبان برای خرید کارت پرداخت می کنند. از این رو هیچ هزینه ی اضافه ای لازم نیست پرداخت گردد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

منبع:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد