ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2506" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای[/caption]

 

 

موارد مطرح در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای سوالات و موارد مختلفی مطرح می باشد که قصد آن داریم تا در این مقاله در زمینه اآها توضیحاتی برای داوطلبان این آزمون ارائه نماییم. از موارد مطرح در این زمینه می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
  2. زمان شروع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
  3. نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
  4. توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همانگونه که در بخش ابتدایی این مقاله بیان گردید ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای مختص داوطلبانی است که مدرک پیش دانشگاهی برای آنها تعریف نشده است. بدین صورت که داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را از مراکز کاردانش ، فنی و حرفه ای ، هنرستان ها دریافت کرده اند و یا دوره ی چهار ساله نظام قدیم را گذرانده باشند. از ذیگر شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای عدم امکان تغییر رشته می باشد. به این صورت که داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بایستی حتما در رشته خود ثبت نام نمایند. در زمینه دیگر شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه سراسری می توان به این مورد اشاره نمود که داوطلبان نبایستی مدرکی بالاتر از مدرک دیپلم داشته باشند بدین معنا که داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی دارند و در رشته های نظری تحصیل نموده اند و یا این که در دانشگاه قبلا تحصیل نموده باشند نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند. مورد آخر این که داوطلبانی که در آزمون دوره قبل شرکت نموده و در یکی از رشته محل های روزانه قبول شده باشند نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند.

زمان شروع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای با توجه به آخرین دوره برگزاری این آزمون که در سال 96 صورت گرفت در اواخر اردیبهشت ماه شروع می گردد. از این رو داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را داشته باشند بایستی در این بازه زمانی بر اساس دستورالعملی که در ادامه این مقاله بیان خواهد شذ برای شرکت در کنکور کاردانی دانشگاه سراسری اقدام نمایند.

 

[caption id="attachment_2507" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای[/caption]

 

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای همچون دیگر ثبت نام آزمون های دانشگاه سراسری از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org صورت می گیرد. از این رو داوطلبان آزمون کاردانی دانشگاه سراسری بایستی در اواخر اردیبهشت ماه که معمولا لینک ثبت نام فعال می گردد ابتدا بایستی به این سامانه مرجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه داوطلبان بایستی ابتدا وارد بخش کاردانی سایت سازمان سنجش گردند. اولین مرحلع ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای خرید کارت ثبت نام و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای می باشد. برای خرید کارت ثبت نام نیز بایستی از همین سامانه اقدام نمود. دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از این رو اهمیت دارد که داوطلبان آزمون کاردانی دانشگاه سراسری بایستی در مرحله ثبت نام اقدام به انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نمایند.

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همانگونه که در بخش قبل بیان گردید یکی از ویژگی های خاص ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای انتخاب رشته این آزمون می باشد که در زمان ثبت نام صورت می گیرد. که این مورد اهمیت ثبت نام آزمون کاردانی دانشگاه سراسری را بسیار بالا می برد. لازم به ذکر است که در مقاله انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای به طور کامل در این زمینه توضیحات لازم را ارائه خواهیم نمود. مورد دیگر این که تمامی رشته هایی که در این مرحله از طریق آزمون پذیرش دارند در دانشگاه آزاد نیز وجود داشته با این تفاوت که پذیرش در دانشگاه آزاد بدون آزمون می باشد. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی دانشگاه آزاد به لینک هایی که در بخش آخر این مطلب گنجانده شده است مراجعه نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید