زمان ثبت نام پیام نور

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2431" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام پیام نور زمان ثبت نام پیام نور[/caption]

 

موارد مهم در زمینه زمان ثبت نام پیام نور

به طور کلی مواردی در زمینه زمان ثبت نام پیام نور مطرح می باشد که داوطلبان برای کسب اطلاعات در این زمینه ها دغدغه خاطر دارند. این مقاله نیز با هدف بررسی این موارد و تا حد امکان پاسخگویی به آنها تدوین گردیده است. با توجه به این که این نوشتار محدودیت های خاص خود را دارد از این رو برخی از موارد را در این نوشتار مورد بررسی قرار می دهیم و برای اطلاعات تکمیلی می توانید به مطالبی که به طور اختصاصی در زمینه مقطع مورد نظر منتشر شده است مراجعه نمایید.

نحوه اطلاع از زمان ثبت نام پیام نور

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های کشور است که اکثر مراحل ثبت نام و اطلاعیه های آن از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انتشار می یابد. از این رو برای اطلاع از زمان ثبت نام پیام نور نیز داوطلبان می توانند به این سامانه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که برخی از ثبت نام های این دانشگاه به طور مشترک با آزمون های سراسری صورت می گیرد. اما ثبت نام های مستقل این دانشگاه مانند ثبت نام های بدون آزمون این دانشگاه از طریق بخش پیام نور سامانه سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان ثبت نام پیام نور در مقاطع مختلف

هر مقطع تحصیلی با توجه به شرایط و ضوابط خاص خود بازه زمانی ثبت نام متفاوتی با سایر مقاطع دارد. از این رو بایستی به صورت مستقل به زمان ثبت نام پیام نور در این مقاطع توجه نمود. به همین سبب زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور معمولا در اواسط تابستان شروع می گردد. یا این که ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون ارشد می باشد که البته در تمامی ادوار پذیرش تغییراتی به خود دیده است. همچنین ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور که برای مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور می باشد معمولا در اواسط مهر ماه شروع می گردد.

 

[caption id="attachment_2432" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور[/caption]

 

توضیحات پایانی در زمینه زمان ثبت نام پیام نور

یکی از مواردی که معمولا در زمینه زمان ثبت نام پیام نور اتفاق می افتد تغییر زمان ثبت نام نسبت به هر دوره می باشد. به این صورت که ممکن است زمان ثبت نام در هر دوره متفاوت با دوره قبل شروع گردد. به همین جهت برای اطلاع از زمان ثبت نام پیام نور در هر مقطعی به دوره های قبل توجه نکرده و جدیدترین اطلاعیه ها را از منابع موثق مطالعه نمایند. همچنین داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام پیام نور در هر مقطعی به لینک آن مقطع در بخش پایانی این مقاله توجه نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام پیام نور و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید