زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2344" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام دانشگاه آزاد زمان ثبت نام دانشگاه آزاد[/caption]

 

موارد مهم در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد مواردی مطرح می باشد که داشتن اطلاعات در مورد آنها مهم به حساب می آید. در این بخش به بیان تیتر وار این موارد خواهیم پرداخت تا داوطلبان با مباحثی که در این مقاله در این زمینه مطرح خواهد شد آشنا گردند. از جمله موارد مورد مطرح در این مقاله می توان به این چند مورد اشاره نمود:

  1. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد در ورودی های مختلف
  2. نحوه اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد در ورودی های مختلف

با توجه به این که دانشگاه آزاد به صورت با آزمون و بدون آزمون در وردی های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجو دارد از این رو زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بازه های متفاوتی را دارد.  با توجه به این که تمامی آزمون های دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری ادغام گردیده از این رو به طور کلی بایستی بیان گردد که زمان ثبت نام با آزموندانشگاه آزاد با آزمون دانشگاه سراسری یک می باشد. در مورد ثبت نام های بدون آزمون نیز می توانید به لینک مطالبی که به صورت جداگانه در زمینه ثبت نام های بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد ، کارشناسی دانشگاه آزاد ، کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و در نهایت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر شده است مراجعه نمایید.

نحوه اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

به طور کلی تمامی اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد. از این رو برای اطلاع در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون به این سامانه مراجع شود. و از آنجایی که آزمون سراسری و آزاد ادغام گردید برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون ها به سایت سنجش مراجعه گردد. البته تنها ثبت نام اولیه از طریق این سایت صورت می گیرد و سایر مراحل ثبت نام و انتخاب رشته به صورت جداگانه از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org صورت می گیرد.

 

[caption id="attachment_2345" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه آزاد[/caption]

 

توضیحات پایانی در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

یکی از مواردی که بایستی در زمینه آن توجه داشته باشید این مورد است که ثبت نام های خود را به زمان های پایانی موکول نکنیند. با وجود این که معمولا ثبت نام ها تمدید می گردد اما به جهت حساسیت امر ثبت نام بهتر است داوطلبان در این زمینه ریسک نکنند. همچنین در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد و یا انجام مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد حتما به سایت خود دانشگاه آزاد مراجعه نمایند چرا که ممکن است سایت های متفرقه به هر دلیلی حتی برای کلاهبرداری اقدام به ثبت نام های صوری نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد