زمان ثبت نام علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2286" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام علمی کاربردی زمان ثبت نام علمی کاربردی[/caption]

 

موارد مطرح در زمان ثبت نام علمی کاربردی

در زمینه زمان ثبت نام علمی کاربردی ممکن است سوالات و ابهاماتی برای داوطلبان این دانشگاه مطرح باشد که از جمله این ابهامات می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه
  2. زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه
  3. توضیحات تکمیلی درباره زمان ثبت نام علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه

همانگونه که در بخش های مختلف بیان شد دانشگاه علمی کاربردی به مانند دیگر دانشگاه های کشور در دو ورودی مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون می نمایند. همچنین تمامی مراحل ثبت نام این دانشگاه از طریق سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org صورت می گیرد از این رو برای ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه زمان ثبت نام علمی کاربردی را در بازه زمانی شهریور ماه تخمین میزنند. البته در برخی دوره ها زمان ثبت نام ورودی مهر این دانشگا دجار تغییراتی شده وبه گونه ای که از اواسط مرداد ماه نیز ثبت نام شروع شده است. بنابراین به طور کلی می توان گفت که زمان ثبت نام علمی کاربردیبرای ورودی مهر این دانشگاه از اواسط تابستان شروع می گردد.

 

[caption id="attachment_2288" align="aligncenter" width="600"]زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه

مرحله دیگری که دانشگاه علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو دارد ورودی بهمن ماه می باشد. البته زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه برخلاف ورودی مهر ماه دچار تغییراتی زیادی می باشد. به گونه ای که در برخی دوره ها دی ماه ثبت نام ورودی بهمن ماه شروع شده است. در آخرین دوره نیز اواخر بهمن ماه ثبت نام این ورودی شروع گردید. از این رو برای اطلاع از زمان دقیق زمان ثبت نام علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه داوطلبان بهتر است به سامانه سنجش و یا سایت های معتبر مراجعه نمایند.

توضیحات تکمیلی درباره زمان ثبت نام علمی کاربردی

برای داوطلبانی هم که در این بازه های زمانی امکان ثبت نام نداشته و یا اینکه از هیچکدام از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. تکمیل ظرفیت نیز برای دو ورودی مهر و بهمن ماه به طور جداگانه ای صورت می گیرد. لازم به ذکر است که به طور کلی تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی معمولا یک الی دو هفته پس از اتمام زمان ثبت نام علمی کاربردی شروع می گردد. به همین سبب داوطلبان می توانند برای تکمیل ظرفیت ورودی مهر در اوایل مهر ماه و برای ورودی بهمن ماه اوایل بهمن اقدام نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه زمان ثبت نام علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

ثبت نام علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

رشته های علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

مطالب مرتبط با شهریه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

زمان ثبت نام علمی کاربردی