ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور   و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3739" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور[/caption]

 

موارد مطرح در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور موارد و سوالات متعددی ممکن است برای داوطلبان تحصیل در این مقطع به وجود آید که هدف ما پاسخگویی به این سوالات و ابهامات است. از جمله مواردی که به نظر می رسد در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای داوطلبان مورد ابهام قرار داشته باشد در زمینه شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و یا نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اشاره نمود. در ادامه این مقاله به بررسی همین موارد خواهیم پرداخت تا ابهامات ناشی از این موارد برطرف گردد.

شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور به طور کلی به سه روش اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد  می نماید. روش اول که از طریق برگزاری آزمون سراسری و مشترک می باشد. در این روش داوطلبان در یک آزمون سراسری شرکت می نمایند و با توجه به رتبه کسب نموده در یکی از رشته محل های انتخابی پذیرش کسب می نمایند. در روش دوم که به فراگیر دانشگاه پیام نور معروف است داوطلبان برخی منابع از قبل معرفی شده را مطالعه می نمایند. سپس در یک آزمون شرکت نموده و در صورت کسب حد نصاب پذیرش در رشته محل مورد نظر را کسب می نمایند. اما در روش سوم که مد نظر ما می باشد داوطلبان بر اساس معدل دوره کارشناسی خود بدون شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در یک رشته محل مرتبط را قبول می شوند. از این رو یکی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورداشتن معدل بالا یا همان معدل الف می باشد. همچنین داوطلبان بایستی تنها در رشته مرتبط با رشته کارشناسی خود اقدام به ثبت نام نمایند. در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بایستی بیان شود که معمولا هم زمان با ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد این ثبت نام نیز شروع می گردد. البته ممکن است بر اساس سنوات گذشته تغییرات متعددی در این زمینه به وجو آید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

به مانند دیگر مراحل مربوط به ثبت نام کارشناسیارشددانشگاهپیامنور ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز از طریق سامانه سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد. از این رو داوطلبان در صورت داشتن شرایط بالا می توانند برای ثبت نام خود به این سامانه مراجعه نمایند.

 

[caption id="attachment_3740" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور[/caption]

 

توضیحات پایانی در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

یکی از مواردی که بهتر است داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور توجه داشته باشند این مورد است که در صورتی مدرک کارشناسی داوطلب پیام نور بوده باشد احتمال قبولی در این ثبت نام افزایش می یابد. همچنین همانگونه که بیان گردید در رشته های مرتبط با رشته کارشناسی بایستی ثبت نام صورت گیرد تا معدل کارشناسی تاثیر داشته باشد. همچنین در صورتی داوطلبان عزیز در زمینه ثبت نام ها و سایر موارد مرتبط با کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورسوال یا ابهامی داشته باشند می توانند به لینک های انتهایی مقاله مراجعه نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور   و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه پیام نور