دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

 

[caption id="attachment_2901" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری[/caption]

 

موارد مطرح در دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری سراسری را دارند بایستی در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری به برخی موارد توجه داشته باشند و در زمینه این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایند. این مقاله نیز با هدف بررسی همین موارد نگاشته شده است تا بتوان اطلاعات مناسبی را در اختیار این دسته از داوطلبان قرار داد. از جمله مواردی که لازم به نظر می آید که داوطلبان در زمینه آن اطلاعات لازم را کسب نمایند می توان به زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری ، نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری و همچنین موارد موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری اشاره نمود. در ادامه این مقاله به طور جداگانه ای به بررسی و توضیح در این زمینه ها خواهیم پرداخت. به همین جهت به این دسته از داوطلبان توصیه می گردد ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

همانگونه که در مقاله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری بیان گردید بر اساس سنوات گذشته پرسه تکمیل ظرفیت در اواسط آبان ماه یا به طور دقیق تر از 16 آبان ماه شروع می گردد. در این بازه زمانی با توجه به ثبت نام داوطلبان قبول شده ظرفیت خالی تمامی رشته محل ها مشخص می گردد .با توجه به این که دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری همزمان با شروع آن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد از این رو داوطلبان بایستی برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری در این بازه زمانی اقدام نموده و با مطالعه آن از رشته محل های قرار داده شده اطلاع حاصل نمایند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

داوطلان مقطع دکتری به منظور دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری بایستی به مانند دفترجه انتخاب رشته به سامانه سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه نمایند. به هنگام مراجعه به این سامانه نیز بایستی ابتدا به بخش دکتری تخصصی این سامانه ورود نموده و از طریق لینک دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری اقدام با دانلود آن نموده و به مطالعه آن بپردازند. همچنین آن دسته از داوطلبان که برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می خواهند اقدام نمایند نیز بایستی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را دریافت نمایند.

 

[caption id="attachment_2928" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری[/caption]

 

توضیحات پایانی دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

پس از این که داوطلبان اقدام به دریافت و مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری نمودند تنها با لیست رشته ها مواجه می گردند. چرا که در این دفترچه دیگر توضیحات ابتدایی در زمینه پذیرش دکتری وجود ندارد و داوطلبان با لیست رشته هایی که می توانند در این مرحله انتخاب نمایند مواجه می گردند که این خود باعث اتلاف وقت داوطلبان نمی گردد. همچنین در صورتی که داوطلبان در زمینه شرایط و ضوابط شرکت در تکمیل ظرفیت نیاز به اطلاعات داشته باشند می توانند به مقاله تکمیل ظرفیت دکتری سراسری مراجعه نموده و از این شرایط اطلاع حاصل نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

مطالب مفید  تکمیل ظرفیت دکتری سراسری

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری

دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

منبع:

دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری