ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور  و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2484" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور[/caption]

 

موارد مطرح در ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

بیان شد که با توجه به تغییرات صورت گرفته در پذیرش مقطع دکتری در زمینه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور ابهامات مختلفی برای داوطلبان دکتری دانشگاه پیام نور به وجود آمده که در این بخش به صورت تیتر وار به بیان برخی از این موارد خواهیم پرداخت. در ادامه به توضیح هر کدام به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

  1. شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور
  2. زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور
  3. نحوه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور در واقع همان پذیرش از طریق استعداد درخشان می باشد. بدین معنا که در این روش پذیرش معدل و سوابق تحصیلی داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار است و داوطلبان در خواست دهنده معدل مناسبی را داشته باشند. البته در کنار معدل بحث رزومه علمی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بدین صورت که داوطلبان بایستی در سوابق تحصیلی خود مقالات علمی ، ترجمه مقالات خارجی ، تالیف کتاب و زمینه کاری مرتبط را داشته باشند. تمامی این موارد با عنوان سوابق پژوهشی و فناوری بیشتر یاد می شود. همچنین یکی از مواردی که احتمال پذیرش را بالا می برد دانشگاه قبلی داوطلب می باشد. به این صورت که در صورتی داوطلب دانشجوی پیام نور بوده باشد به مانند دانشگاه آزاد امتیاز خوبی به حساب می آید.

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور در واقع برای تمامی داوطلبان چه آنانی که در آزمون شرکت نموده و یا شرکت نکرده اند کاربرد دارد. برای ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور نیز بایستی در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون و انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری با آزمون که بر اساس آخرین دوره پذیرش در اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه می باشد اقدام نمود. البته این بازه زمانی در تمامی دوره ها نبود و معمولا تغییراتی به خود دیده است.

 

[caption id="attachment_2485" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور دکتری پیام نور ثبت نام بدون کنکور دکتری پیام نور[/caption]

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

داوطلباین که قصد ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور را دارند بایستی از طریق سامانه سازمان سنجش اقدام نمایند. به این صورت که در بازه زمانی انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور که در آخرین دوره اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه بود ابتدا به دریافت و مطالعه دفترچه اقدام نمایند. پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از رشته ها و شرایط پذیرش با ورود به بخش دکتری بر روی لینک ثبت نام کلیک نموده و بر اساس دستورالعمل اعلام شده اقدام نماید. در صورتی که داوطلبان به دنبال اطلاعات دیگری در زمینه پذیرش دکتری در دیگر دانشگاه ها هستند می توانند به لینک هایی که در بخش پایانی این مقاله درج شده است مراجعه نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور  و بطور کلی درباره دانشگاه پیام نور مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید