ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_665" align="aligncenter" width="620"]ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی همه ساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن ماه صورت می گیرد. البته زمان دقیق شروع ثبت نام متغیر می باشد و در هر دوره ای در زمان خاص انجام می گیرد که ممکن است متفاوت با دوره قبل باشد. موردی که بهتر است مورد توجه داوطلبان در مورد زمان شروع ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قرار گیرد این است که زمان دقیق آن را می توان در دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می توان مشاهده نمود. بر همین اساس برای ورودی مهر ماه ثبت نام معمولا در اواسط تابستان یا همان اواسط مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر شهریور ثبت نام ادامه دارد. برای ورودی بهمن ماه نیز معمولا لینک ثبت نام از دی ماه شروع می گردد. البته ممکن است به مانند امسال ثبت نام از اسفند ماه شروع شود.

 

سایت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی به مانند دیگر مراحل آن از طریق سامانه سازمان سنجش انجام می گیرد. به طور کلی ثبت نام تمامی مقاطع دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. بدین منظور داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارند بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان نمودیم بر اساس دستورالعملی که در بخش بعدی بیان خواهیم گرد با مراجعه با سامانه سازمان سنجش مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

همانگونه که در بخش های قبلی بیان کردیم ثبت نام علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می گیرد. به هنگام ورود به این سامانه همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در صفحه اصلی سایت بر روی آیکون علمی کاربردی که در سمت راست سایت مشخص است کلیک نموده تا وارد بخش اختصاصی این دانشگاه علمی کاربردی در این سامانه شوید.

[caption id="attachment_661" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون آرمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام بدون آرمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

با کلیک بر روی این آیکون وارد صحفه اختصاصی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سنجش شده و بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردیکلیک نمود و نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایید. قبل از شروع فرایند ثبت نام داوطلبان بایستی ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. چرا که بدون داشتن اطلاعات دقیق در این زمینه امکان ثبت نام علمی کاربردی و انتخاب رشته دقیق ممکن نمی باشد. لازم به ذکر است که قبل از انجام ثبت نام داوطلبان بایستی نسبت به خرید کارت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی که مبلغی در حدود 20 هزار تومان می باشد اقدام نمایند. برای خرید کارت نیاز است که داوطلب با ورود به درگاه اینترنتی خرید کارت ثبت نام که لینک آن نیز در قسمت خرید کارت ثبت نام های سایت سنجش می باشد ، خرید کارت ثبت نام را انجام نموده و شماره سریال ثبت نام را برای شروع فرایند ثبت نام وارد نماید. لازم به ذکر است که برای خرید کارت ثبت نام نیاز به داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می باشد.

 

[caption id="attachment_663" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

 

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لازم نیست هیچگونه مبلغی با هر عنوان برای ثبت نام پرداخت شود. تنها هزینه ای که داوطلبان برای ثبت نام بایستی پرداخت نمایند هزینه خرید کارت ثبت نام می باشد که از طریق سایت سازمان سنجش بایستی صورت گیرد. و همچنین در مراحل ثبت نام داوطلبان تنها بایستی اطلاعات شناسنامه ای خود را در بخش های مشخص شده وارد نمایند و نیازی بهبارگزاری عکس یا مدارک شناسایی در این مرحله از ثبت نام وجود ندارد. همچنین توجه به این نکته نیز مهم است که با وجود تمدید های مکرری که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردیصورت می گیرد ولی بهتر است که اگر داوطلبی صددرصد قصد ثبت نام را دارد در همان ابتدای کار ثبت نام خود را انجام دهد و منتظر تمدید های احتمالی نماند. و در پایان لازم است داوطلبان قبل از شروع ثبت نام نسبت به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند.

 

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

منبع:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی