ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_765" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

موارد مطرح در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

در بخش قبل بیان شد که در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی موارد مختلفی مطرح می گردد و سوالاتی ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد گردد که اطلاع دقیق در زمینه آن برای داوطلبان که تمایل به تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی را دارند ضروری به حساب می آید.  در این بخش از مقاله به دنبال بیان نمودن این موارد و سوالات هستیم ، که البته در این بخش تنها به بیان تیتر وار این موارد خواهیم پرداخت و در ادامه مقاله هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد. از جمله سوالات مطرح شده می توان به این موارد اشاره نمود :

  1. زمان تقریبی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
  2. شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
  3. نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

زمان تقریبی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بر خلاف ثبت نام در سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی که همه ساله انجام می گیرد تنها در دی ماه سال 92 صورت گرفت. در این بازه زمانی ثبت نام انجام شده برای ورودی بهمن ماه و با توجه به شرایط مختلفی ( در ادامه مقاله بیان خواهد شد) که مطمئنا امکان قبولی در این قطع را در دانشگاه علمی کاربردی سخت می نمود ، انجام گرفت. پس از این سال ثبت نام در این مقطع توسط دانشگاه علمی کاربردی انجام نگرفته است. این مقاله نیز با هدف اطلاع دقیق داوطلبان در این زمینه طرح شده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی شرایط و ضوابط خاصی وجود داشته که بسیار متفاوت با سایر دانشگاه ها بود. به گونه ای که این شرایط تنها مختص به دانشگاه علمی کاربردی در این مقطع بود ، که به بیان این شرایط خواهیم پرداخت : اولین شرط  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی درا بودن 3 سال سابقه کاری در زمینه رشته ی مورد نظر داوطلب می باشد. سابقه کاری در زمینه رشته مورد نظر به مانند ظرفیت اشتغالی که برای مقاطعکاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نظر می گیرد می باشد. از این رو داوطلب در رشته انتخابی خود بایستی حداقل سه سال کار مفید داشته باشد و در این زمینه شاغل محسوب گردد. مورد بعدی در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی قبولی در آزمون آن می باشد. این بند به معنای آن می باشد که برای ورودی کارشناسی ارشد این دانشگاه آزمونی در نظر گرفته شده که بر خلاف  تصور اکثر داوطلبان و همچنین برخلاف رویه معمول ثبت نام در دیگر مقاطع این دانشگاه می باشد. موردی بعدی که لازم است داوطلبان از آن اطلاع حاصل نمایند قبولی در مصاحبه ای است که پس از قبولی در آزمون از داوطلبان به عمل آمد. پس با توجه به این موارد و شرایط آن گونه که اکثر داوطلبان تصور می کنند قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی کار آسانی به نظر نمی رسد و اصطلاحا بدون کنکور و آزمون ورودی نمی باشد.

 

[caption id="attachment_766" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی یا به طور دقیق تر ثبت نام آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی به مانند ثبت نامکاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می گرفت. مراحل ثبت نام آن نیز به مانند دیگر مقاطع این دانشگاه و با خرید کارت ثبت نام و پر نمودن اطلاعات مشخص شده و خواسته شده در بخش های مشخص شده صورت می گرفت.

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی توجه به این امر مهم است که این پذیرش در این مقطع از طریق برگزاری آزمونی صورت می گرفت که البته ممکن است آزمون آنچنان سختی نبوده ، اما داشتن سه سال سابقه کار در زمینه رشته مرتبط از موارد مهمی به حساب می آید که پذیرش در این مقطع را سخت می نمود. برای شاغلین نیز هر واحد آموزشی تعاریف جداگانه ای در نظر گرفته بودند که داوطلب بایستی شرایط خود را با آن متناسب سازد. همچنین رشته هایی که درکارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ارائه می گردید بسیار متفاوت با سایر دانشگاه ها و مختص به همین دانشگاه بود. داوطلبان می توانند برای اطلاع از این رشته ها به مطلب لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی مطالعه دقیق نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی