ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_883" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مهم درباره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

مواردی که در این مقاله درباره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مطرح خواهیم نمود را به صورت تیتر وار بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است که هر کدام از این موارد در ادامه مقاله به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

  1. شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  2. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  3. نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  4. دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  5. توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد در تمامی مقاطعی که بدون برگزاری کنکور صورت می گیرد دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد که بدون اطلاع از این ضوابط ممکن است داوطلبان ثبت نام ناموفقی را داشته باشند. شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیز به همین سبب مهم تلقی می گردد. یکی از مهمترین مواردی که برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بایستی رعایت نمود مدرک پایه می باشد. بدین معنا که داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی پیوسته مدرک پیش دانشگاهی و برای کارشناسی ناپیوسته مدرک کاردانی را بایستی داشته باشند. شرایط و ضوابط دیگری نیز وجود دارد که از جمله می توان به مرتبط بودن مدرک پایه اشاره نمود که این مورد احتمال پذیرش راحت داوطلبان را افزایش می دهد.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد همچون ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در دو ورودی مهر و بهمن ماه همه ساله به صورت مجزا صورت می گیرد. داوطلبان برای ثبت نام ورودی مهر ماه بر اساس سنوات گذشته بایستی در اواخر تایبستان و در مرداد ماه مطابق با دستورالعملی که در ادامه این مقاله بیان خواهد شد ، اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام ورودی مهر ماه معمولا تا اواخر شهریور به طول می انجامد. برای ثبت نام ورودی بهمن ماه نیز بهتر است داوطلبان از دی ماه نسبت به اخباری که به منطور اطلاع رسانی ثبت نام در سایت های معتبر قرار می گیرد دقت داشته باشند. به همین جهت معمولا همه ساله در این بازه زمانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه انجام می گیرد. البته زمان ثبت نام ها بخصوص ثبت نام ورودی بهمن ماه ممکن است کمی تغییر داشته باشد.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد همه ساله به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش این داشنگاه انجام می گیرد. بدین منظور داوطلبان لازم است در بازه زمانی بیان شده به این سامانه به نشانی اینترنتی www.azmoon.org مراجعه نمایند. به هنگام مراجعه به این سامانه در صفحه اصلی آن ، در زمان مقرر لیبک های ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را به مانند تصویر زیر می توان مشاهده نمود.

 

[caption id="attachment_882" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد[/caption]

پس از کلیک بر روی یکی از دو لینک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد وارد صفحه ثبت نام می شوید. در این بخش نیاز است که داوطلبان ابتدا از لیست رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد اطلاع حاصل نمایند. برای این منظور پس از ورود به این بخش نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد اقدام نمایند. پس از مطالعه دفترچه و گزینش رشته محل های مورد نظر بایستی کارت ثبت نام را که مبلغی در حدود سی وسه هزار تومان می باشد را خریداری نمایید. پس از خرید کارت ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات کارت در بخش تعیین شده مراحل ثبت نام شروع می گردد. در این مراحل داوطلبان بایستی اطلاعات شناسنامه ای خود و همچنین عکس پرسنلی از خود را در بخش های تعیین شده وارد نمایید. و پس از آن کد رشته محل ها گزینش شده از دفترچه را وارد نموده و ثبت نام را تکمیل نمایید.

 

نحوه دریافت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

همانگونه که در بخش قبل بیان شد برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد داوطلبا بید از لیست رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد اطلاع حاصل نمایند. به همین دلیل با ورود به بخش ثبت نام از طریق نوار ابزاری که در سمت راست این صفحه گزینه دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را کلیک نمود و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایید. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از بخش های مهم این دفترچه به لینک دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

 

توضیحات پایانی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس آخرین تغییراتی که برای ورودی بهمن 96 اعمال گردید و به مانند ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد. از این رو در این روش داوطلبان می توانند تعدادی انتخاب داشته باشند. این انتخاب ها براساس موارد مختلفی از جمله معدل و مرتبط بودن مدرک پایه مورد بررسی قرار می گیرد. به همین دلیل داوطلبا بایستی به این مورد نیز توجه ویژه ای داشته باشند. چرا که رعایت این مورد احتمال قبولی داوطلبان را بسیار افزایش می دهد. همچنین در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام بایستی بیان گردید که این هزینه تنها از طریق سامانه ثبت نام که همان سایت آزمون به نشانی www.azmoon.org پرداخت می گردد. به همین سبب از پرداخت هرگونه مبلغی از طریق درگاه های غیر مرتبط جدا خوداری نماید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد