ثبت نام دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2317" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه آزاد[/caption]

 

موارد مطرح در ثبت نام دانشگاه آزاد

با توجه به این که به طور کلی ثبت نام های دانشگاه آزاد به دو شکل کلی با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد ، موارد مختلفی ممکن است در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد برای داوطلبان مورد ابهام باشد. در این مقاله به چند مورد اشاره خواهیم نمود تا در باره آنها توضیحات لازم را برای داوطلبان ارائه نماییم. البته ممکن است برخی سوالات برای داوطلبان به وجود آید که مختص به مقطع خاصی باشد. از این رو می توانند به لینک های بخش آخر مقاله مراجعه نمایند. در این بخش از مقاله ابتدا به بیان فهرست وار موارد مطرح در این زمینه می پردازیم تا در ادامه توضیحات لازم را در آن زمینه ارایه نماییم.

  1. زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد
  2. سایت و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در ثبت نام دانشگاه آزاد

 

زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد به طور کلی برای دو وردی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و از آنجایی که در تمامی مقاطع تحصیلی این ثبت نام صورت می گیرد از این رو بازه های زمانی متفاوتی ممکن است داشته باشد. اما به طور کلی برای ورودی مهر ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد و همچنین کاردانی دانشگاه آزاد اواسط مرداد ماه می باشد. برای ورودی بهمن ماه نیز از دی ماه تا اواخر بهمن ماه می باشد. ثبت نام برای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز با توجه به این که با آزمون سراسری ادغام گردیده در اواسط آذر ماه می باشد. برای دکتری نیز زمان ثبت نام آذر ماه می باشد.

سایت و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد

آن دسته از ثبت نام های دانشگاه آزاد که به صورت بدون آزمون می باشد از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org صورت می گیرد. ثبت نام های که پذیرش آنها از طریق آزمون می باشدبا نیز با توجه به این که آزمون آنها به صورت مشترک با آزمون های سراسری انجام می گیرد از طریق سامانه سازمان سنجش صورت می گیرد. داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند در بازه های زمانی که در بخش قبل بیان شد به سایت سنجش و پذیرشدانشگاه آزاد مراجعه نمود و با کلیک بر روی لینک ثبت نام وارد بخش ثبت نام شوند. پس از ورود به این بخش ابتدا نسبت به دریافت دفترچه دانشگاه آزاد نمود و از لیست رشته محل ها اطلاع حاصل نمایند. در مرحله بعد بایستی نسبت به خرید کارت ثبت نام از همین سامانه اقدام نمایند و در نهایت با اطلاعات کارت خریداری شده مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

[caption id="attachment_2318" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی[/caption]

 

توضیحات پایانی در ثبت نام دانشگاه آزاد

با توجه به این که ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی صورت می گیرد ، از این رو از مراجعه حضوری در مرحله اول با واحد مربوطه خودداری نمایند. همچنین داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه آزاد از ورود به سایت های متفرقه خودداری نمایند چرا که تمانی ثبت نام های این دانشگاه از طریق سایت های اعلام شده انجام می گیرد. مورد آخر این که هزینه ثبت نام که همان هزینه خرید کات می باشد را تنها از طریق سایت ثبت نام مربوطه خریداری نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

 منبع:

ثبت نام دانشگاه آزاد