ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2386" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر[/caption]

معرفی رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی

با رشد روز افزون سیستم های کامپیوتری این ابزار جای خود را در اکثریت شرکت ها ، سازمان های خصوصی و دولتی و زندگی روزمره باز کرده و به عنصری جدایی ناپذیر تبدیل شده است تا جایی که سیستم های کامپیوتری به عنوان عناصر کلیدی و حیاتی زندگی بشر قرار گرفته اند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرد که در واقع در دانشگاه علمی کاربردی این رشته به دو صورت کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی و کارشناسی کامپیوتر علمی کاربردی ارائه می شود.

رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی دارای گرایش های مختلفی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد و همین امر باعث شده در چند سال گذشته داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این دانشگاه شوند. در ادامه به بیان توضیح مختصری درباره مهمترین گرایش های رشته کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم.

رشته نرم افزار کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی

یکی از گرایش های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر ، مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد.نرم افزار به عنوان روح سخت افزار است و با توجه به فراگیر شدن تکنولوژی دیجیتال در جنبه های مختلف زندگی برای به جریان انداختن این اجسام بی جان ( سخت افزارها ) و پیشرفت جیات بشری نرم افزار نقش بسزایی ایفا می نماید.

هدف از این دوره تربیت برنامه نویسانی است که در زمینه های مختلف برنامه نویسی جهت راه اندازی و استفاده از سیستم های سخت افزاری جدید فعالیت نمایند. فارغ التحصیلان این رشته می توانند به صورت انفرادی یا بعنوان عضوی از تیم های پیاده سازی نرم افزارها و برنامه نویسی سیستم های نرم افزاری برای محیط های مختلف عملیاتی ، اداری ، سازمانی و خدماتی باشند.

رشته مهندسی مونتاژ و نعمیر سیستم های رایانه ای دانشگاه علمی کاربردی

رشته تعمیر و مونتاژ سیستم های رایانه ای این هدف را دنبال می کند که  دانش آموختگان این رشته ، پس از اتمام دوره بتوانند انواع سیستم های رایانه ای و همراه را تعمیر و نگهداری کنند. نصب و تعمیر سیستم های اتوماسیون خانگی ، تعمیر دستگاه های جانبی رایانه ای و بروزرسانی آن ها نیز جزو اهداف این رشته می باشد.

رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری ساختمان دانشگاه علمی کاربردی

فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری می توانند انواع شبگه ها در سازمان ها را به پا کرده و اطلاعات را درون سازمان ها به جریان بیاندازند. همچنین قادر به پشتیبانی و مگهداری این سیستم ها و بروز رسانی آنها خواهند بود. تکنسین نصب و راه اندازی شبکه های خانگی و درون سازمانی و پشتیبانی شبکه از مشاغلی می باشد که فارغ التحصیلان این رشته می توانند احراز کنند.

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. ثبت نام علمی کاربردی بصورت بدون کنکور بوده و هیچ گونه آزمونی برای پذیرشدانشگاه علمی کاربردی برگزار نمی گردد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر نیز به صورت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام می پذیرد و داوطلبان میتوانند با داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی در دوره های بدون آزمون علمی کاربردی این دانشگاه شرکت نمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر و در واقع تمامی مراحل ثبت نام علمی کاربردی از طریق سایت www.sanjesh.org و بصورت اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_2387" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام علمی کاربردی رشته کامپیوتر[/caption]

شهریه رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی

یکی از مهمترین مزایای دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها ، پایین بودن میزان شهریه این دانشگاه می باشد. میزان شهریه علمی کاربردی به تفکیک گروه های آموزشی در دفترچه علمی کاربردی قید شده است.

رشته کامپیوتر در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی جزو گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی می باشد. گروه صنعت به نسبت سایر گروه های آموزشی دردانشگاه علمی کاربردی بالاترین شهریه را دارد ، بطوری که میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در رشته کامپیوتر بر اساس آخرین تغییرات باشهریه ثابت 480000 تومان اعلام گردیده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 35 تا 40 هزار تومان می باشد.

همچنین میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای رشته کامپیوتر نیز با شهریه ثابت 490000 تومان اعلام شده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 35 تا 40 هزار تومان می باشد.

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کاردانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

لینک های مرتبط با کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 منبع:

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر