ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4517" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97[/caption]

 

موارد مهم در ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

با توجه به این که دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون نیز دانشجو پذیرش دارد از این رو موارد متعددی می تواند مطرح در ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد مطرح باشد. در این مقاله نیز برای پاسخگویی به این موارد نگاشته شده است. در ابتدا نیز به بیان سر فصل های مورد بحث در این مقاله می پردازیم تا داوطلبان با ذهنیت مناسبی به ادامه مقاله توجه نمایند. از جمله موارد مطرح در این مقاله می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97
  2. نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97
  3. توضیحات پایانی در ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

 

زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

به طور کلی دانشگاهآزاد همانند دیگر دانشگاه های کشور در دو ورودی مهر و بهمن ماه و به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید. این پذیرش نیز در مقاطع کاردانی دانشگاه آزاد و کارشناسی دانشگاه آزاد  انجام می پذیرد. البته در مقاطع بالاتری نیز پذیرش دانشجو دارد که تنها در ورودی مهر می باشد. جدا از این توضیحات بایستی در زمینه زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 بایستی بیان شود که در ورودی مهر این دانشگاه ثبت نام ها معمولا از مرداد ماس شروع می گردد. از این رو داوطلبان تحصیل در دانشگاهآزاد بایستی در این بازه زمانی به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاهآزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند. برای ورودی بهمن ماه نیز معمولا از دی ماه لینک ثبت نام فعال می گردد. با توجه به این توضیحات داوطلبان بایستی در این بازه های زمانی برای ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

فرایندی را که داوطلبان بایستی برای ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 طی نمایند ممکن است کمی متفاوت با دوره های قبل باشد. به این صورت که در دوره های قبل داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 به صورت بدون آزمون تنها می توانستند با یک کارت خریداری شده خود یک انتخاب داشته باشند و با همان یک انتخاب ثبت نام آنها تقریبا قطعی می گردید. اما در ورودی بهمن سال گذشته تغییرای در زمینه نحوه ثبت نام اعمال گردید. این تغییران به این صورت بود که در آن داوطلبان با خرید یک کارت ثبت نام می توانستند تعدادی رشته را برای تحصیل خود انتخاب نمایند و دانشگاه آزاد با بررسی مواردی همچون معدل در نهایت اعلام منمود که داوطلب در کدام از این رشته محل ها پذیرش کسب نموده و می تواند تحصیل نماید. در این روش جدید در واقع مهم ترین فیلتر پذیرش سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد. در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 نیز به احتمال بسیار زیاد از این شیوه استفاده خواهد شد.

 

[caption id="attachment_4518" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه آزاد 97 ثبت نام دانشگاه آزاد 97[/caption]

 

توضیحات پایانی در ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

یکی از موارد بسیار مهم در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 تکمیل ظرفیت آن می باشد. به این صورت که اگر داوطلبان در ثبت نام اصلی در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی خود پذیرش کسب نکرده باشند می تواند شانس خود را در تکمیل ظرفیت رشته محل های مشخص شده امتحان نمایند.از این رو می توان تکمیل ظرفیت را آخرین شانس برای ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 داوطلبان به حساب آورد. همچنین تمامی فرایند ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org  انجام می گیرد. از این رو در این مرحله از ثبت نام نیازی و حضور داوطلبان در دانشگاه وجود نداشته و تنها در زمان تحویل مدارد می بایستی داوطلبان به صورت حضوری در محل دانشگاهی حاضر شوند. در نهایت لازم به ذکر می باشد که معمولا ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در یک بازه زمانی صورت می گیرد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97