شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4365" align="aligncenter" width="600"]شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97[/caption]

 

موارد مطرح در شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

در رابطه با شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 مواردی مطرح می باشد که نیاز است داوطلبان قبل از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در زمینه آن اطلاعات لازم را داشته باشند. در ایتدا لازم است بیان شود که به طور کلی شهریه پرداختی در دانشگاه ها به دو دسته شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می گردد. شهریه ثابت در واقع میزان مبلغی است که دانشجویان بدون توجه به تعداد واحد ها و یا ترم بایستی پرداخت نمایند. اما شهریه متغیر مبلغی است که میزن آن به بعداد واحد ها و نوع آنها بستگی دارد. با توجه به این توضیحات در این بخش از مقاله به صورت تیتر وار به بیان برخی از این مواردی می پردازیم. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در مقطع کاردانی
  2. میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در مقطع کارشناسی
  3. توضیحات پایانی در شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در مقطع کاردانی

اولین مقطع تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی می باشد. در این مقطع تحصیلی نیز به مانند دیگر مقاطع تحصیلی داوطلبان بایستی مبالغی را با عنوان شهریه پرداخت نمایند. همانگونه که در بخش قبل بیان کردیم شهریه پرداختی به دو دسته شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می گردد.  با توجه به این توضیحات بایستی در زمینه میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در این مقطع تحصیلی و شهریه ثابت آن برای گروه های مختلف از 350 هزار تومان که برای گروه مدیریت است تا 480 هزار تومان برای گروه صنعت متفاوت می باشد. شهریه متغییر نیز بر اساس نوع واحد ها از 20 هزار تومان که برای واحد های عمومی تا 90 هزار تومان برای واحد پایان نامه متغیر می باشد.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در مقطع کارشناسی

مقطع بعدی در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی یا همان کاردانی به کارشناسی می باشد.این دوره تحصیلی نیز به مانند مقطع کاردانی دو سال به طول می انجامد و در آن دانشجویان در حدود هشتاد واحد را بایستی بگذرانند. در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در این مقطع تحصیلی بایستی بیان شود که شهریه ثابت در این مقطع تحصیلی مبالغی در حدود 360 هزار تومان تا 490 هزار تومان می باشد. در این مورد بیشترین میزان شهریه ثابت به گروه صنعت اخصاص داشته و کمترین آن برای گروه مدیریت می باشد. در مورد شهریه متغیر نیز بایستی بیان شود میزان شهریه هر واحد درسی در دروس عمومی در حدود 25 هزار تومان است و بیشترین مقدار برای هر واحد پایان نامه 100 هزار تومان می باشد.

با توجه به این توضیحات شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی تفاوت های آنچنانی وجود ندارد.

 

[caption id="attachment_4494" align="aligncenter" width="600"]شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97 شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97[/caption]

 

توضیحات پایانی در شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

از جمله مواردی که دانشجیان و داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی بادان توجه داشته باشند در زمینه زمان و نحوه پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 می باشد. نحوه پرداخت شهریه در این دانشگاه نیز از طریق سامانه هم آوا صورت می گیرد. داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی توجه داشته باشند که پنل دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی در این سامانه قرار دارد و دانشجویان بایستی برای تمامی درخواست های دانشجویی خود از این سامانه استفاده نمایند. در مورد زمان پرداخت شهریه نیز به مانند دیگر دانشگاه ها هم زمان با انتخاب واحد ابتدایی هر ترم این شهریه ها نیز بایستی پرداخت گردد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 منبع:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97