رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4365" align="aligncenter" width="600"]رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97[/caption]

 

موارد مطرح در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

در این بخش از مقاله به بیان مواردی خواهیم پرداخت که در ادامه مقاله در رابطه با آنها توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. از این رو می توان در این رابطه به این موارد اشاره نمود.

  1. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
  2. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97در گروه صنعت
  3. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه فرهنگ و هنر
  4. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه کشاورزی

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی

از گروه های پر متقاظی دانشگاه علمی کاربردی می توان به گروه مدیریت و خدمات اجتماعی اشاره نمود. این گروه آموزشی از رشته هایی تشکیل شده است که از لحاظی بسیار زیادی به رشته های گروه انسانی نزدیک می باشند. دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته های این گروه را دارند می توانند از رشته های متنوع این گروه آموزشی استفاده نمایند. با توجه به این توضیحات در این بخش از مقاله به بیان برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در این گروه خواهیم پرداخت. از جمله این رشته ها می توان به این موارد اشاره نمود.

گرایش های مختلف رشته حقوق از جمله حقوق ثبتی ، حقوق قضایی ، گرایش های مختلف رشته مدیریت ، رشته تربیت بدنی در گرایش هایی متناسب با رشته های ورزشی ، رشته مددکاری در گرایش های مختلف و همچنین رشته پیرایش.

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97در گروه صنعت

گروه صنعت نیز از جمله گروه های پر متقاضی با تنوع رشته بالایی به حساب می آید که شامل رشته های گروه مهندسی سایر دانشگاه ها می باشد. با توجه به امکانات مناسبی که در واحد های مختلف دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان خود در این رشته ها در نظر گرفته شده است از این رو می توان گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل به حشاب آید. همچنین رشته های متنوع و نزدیک به بازار خود باعث بالا رفتن تقاضا برای تحصیل رد این رشته ها شده است. با توجه به این توضیحات می توان در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97در گروه صنعت به این چند مورد اشاره نمود.

مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی پزشکی ، مهندسی شهرسازی ، مهندسی عمران ، مهندسی معماری، مهندسی مواد ، مهندسی کامپیوتر ، فناوری اطلاعات.

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه فرهنگ و هنر

گروه فرهنگ و هنر به گونه ای دارای تنوع در زمینه رشته های خود می باشد که داوطلبان تحصیل در رشته های هنر بسیاری از رشته ها را تنها در دانشگاه علمی کاربردی می توانند پیدا نمایند. به طور کلی رشته های گروه هنر در تمامی دانشگاه های بدون آزمون از تنوع بالایی برخوردار نمی باشد و تنها می توان دانشگاه علمی کاربردی را با توجه به تنوع رشته ها در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی بهترین گزینه برای تحصیل داوطلبان در نظر گرفت. از جمله رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه فرهنگ و هنر می توان به این چند مورد اشاره نمود.

رشته بازیگری ، رشته عکاسی ، رشته طراحی لباس ، رشته سینما در گرایش های مختلف ، رشته گریم ، رشته امور فرهنگی ، رشته نوازنگی در گرایش ساز ایرانی و ساز خارجی ، رشته تبلیغات ، رشته خبرنگاری ، رشته صنایع دستی در گرایش های مختلف ، رشته هنر های تجسمی در گرایش های مختلف ، رشته معماری داخلی ، رشته زبان های خارجه در گرایش های زبان انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی و هر کدام از ان ها در دو گرایش جداگانه آثار دیداری و شنیداری

 

[caption id="attachment_4366" align="aligncenter" width="600"]رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97 رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97[/caption]

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 در گروه کشاورزی

گروه کشاورزی آخرین گروهی است که در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 مورد بررسی خواهیم داد. این گروه به نسبت سایر گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی از تنوع کمتری برخوردار می باشد با این وجود رشته های مناسبی را برای داوطلبان خود در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی در نظر گرفته است. از جمله این رشته ها می توان به این چند مورد اشاره نمود.

رشته امور زراعی ، رشته امور باغبانی در گرایش هایی چون گیاهان گلخانه ای ، رشته منابع طبیعی ، رشته بهداشت یار دامپزشکی ، دامپروری در گرایش های مختلف ، گل ها و گیاهان زینتی ، گیاهان دارویی ، رشته گیاه پزشکی ، رشته بهداشت محصولات دامی و رشته صنایع غذایی در گرایش های فراورده های لبنی و فراورده های گوشتی.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

 منبع:

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 97