نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4277" align="aligncenter" width="600"]نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری[/caption]

 

موارد مطرح در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در رابطه با نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان ممکن است سوالاتی داشته باشند و یا این که نیاز این در ابتدا داوطلبان برخی اطلاعات پایه در این رابطه داشته باشند. این مقاله نبز با همین هدف نگاشته شده است تا بتوانیم در این زمینه به کمک داوطلبان یک انتخاب رشته مناسبی را برای آنها فراهم سازیم. در ابتدا نیز به بیان برخی از مواردی که در این مقاله در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری مورد بحث قرار خواهیم داد می پردازیم. از جمله این موارد می توان به چند مورد اشاره نمود.

  1. اساس کار نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری
  2. نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری
  3. توضیحات پایانی در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

 

اساس کار نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

می توان گفت که اساس کار نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری در تمامی موارد بر اساس داده های انتخاب رشته سال گذشته می باشد. بدین صورت که داوطلبان با استفاده از داده هایی که سال گذشته در زمینه انتخاب رشته جمع آوری شده است اقدام به انتخاب رشته مجازی می نمایند. در واقع در این انتخاب رشته مشخص می گردد داوطلبی با این شرایط و این رتبه احتمال انتخاب شدن در چه رشته محل هایی را دارد. از این رو اطلاعات خروجی از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ممکن است کمی با آنچه در واقع اتفاق خواهد افتاد متفاوت باشد. از این رو این نوع از انتخاب رشته را انتخاب رشته مجازی بایستی نامید.

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ابتدا از طریق لینک مشخص شده وارد برنامه شوید. در این مرحله داوطلبان بایستی برخی از اطلاعات خود را که در مرحله اعلام نتایج کنکور سراسری بدست اورده است در بخشهای تعیین شده وارد نمایند. برای این منظور نیز ابتدا بایستی گروه آزمایشی و منطقه ( سهمیه ) داوطلب در بخش های تعیین شده وارد نمود. پس از وارد نموده این اطلاعات رتبه کل داوطلب و رتبه در سهمیه داوطلب بایستی وارد شود. پس از وارد نمودن این اطلاعات نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری با آنالیز آن تعدادی رشته محل را به عنوان اطلاعات خروجی در اختیار داوطلب قرار می دهد. این رشته محل ها به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول رشته محل هایی را شامل می شوند که احتمال قبولی داوطلب در آن ها کم می باشد. و به اصطلاح در حالت خوش بینانه ممکن است در یکی از این رشته محل ها داوطلب با این رتبه قبول شود. از این رو این انتخاب ها بهتر است در ابتدا وارد شود. دسته بعدی رشته محل هایی را شامل می گردد که احتمال قبولی در آنها بالا می باشد و به اصطلاح گفته می شود در حالت واقع بینانه داوطلب مورد نظر می تواند در یکی از این رشته محل ها پذیرش کسب نماسد. دسته سوم نیز رشته محل هایی می باشد که با رتبه های بالاتر نیز احتمال قبولی وجود دارد و به اصطلاح در حالت بدبینامه احتمال قبولی در آنها وجود دارد. از این رو در انتخاب دسته دوم از رشته محل ها بایستی دقت نمود.

 

[caption id="attachment_4278" align="aligncenter" width="600"]نرم افزار انتخاب رشته سراسری نرم افزار انتخاب رشته سراسری[/caption]

 

توضیحات پایانی در نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

همانگونه که در بخش های قبلی بیان کردیم اساس و پایه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری  اطلاعات است که به انتخاب رشته کنکور سراسری سال قبل بر می گردد. از این رو بهتر است داوطلبان در زمینه استفاده از اطلاعات خروجی آن دقت داشته باشند و دوباره خود خروجی نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری را با توجه به فیلتر های خاص خود از حمله علاقه مندی ، بازار کار در آینده و... مورد بررسی قرار دهند. در نهایت در صورتی در زمینه موارد دیگر مر تبط با کنکور سراسری ابهام داشته باشید می توانی به لینک ها موجود در انتهای مقاله توجه نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

بهترین منابع کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

منابع کنکور تجربی

منابع کنکور انسانی

منابع کنکور ریاضی

منابع کنکور هنر

برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور زبان

برنامه ریزی کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

انصراف از دانشگاه دولتی

ترمیم معدل برای کنکور

شرکت مجدد در کنکور سراسری