نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4274" align="aligncenter" width="600"]نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری[/caption]

 

موارد مطرح در نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

در این بهخش از مقاله به مانند دیگر مقالات منشر شده در این سامانه ابتدا به بیان تیتر وار مطالب و موارد مورد بحث در رابطه با نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسریمی پردازیم. با این کار داوطلبان با ذهنیت مناسبی به ادامه مقاله می توانند مراجعه نمایند. از جمله این موارد می توان به این دو مورد اشاره نمود.

  1. اساس کار با نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری
  2. نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

 

اساس کار با نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

به طور کلی پایه و اساس کار نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری در تمامی شکل های آنها استفاده از داده هایی می باشد که مربوط به سال گذشته است. در این میان تنها نرم افزار هایی می تواند اطلاعات نزدیک به واقعیت را به داوطلبان ارئه نماید که دارای پایگاه داده مناسبی با حجم بالایی بوده باشد. همانگونه که بیان کردیم تنها در این حالت است که اطلاعات خروجی از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری می تواند به آنچه که در کارنامه داوطلبان به هنگام اعلام نتایج کنکور سراسری درج خواهد شد نزدیک باشد. البته لازم به ذکر می باشد که همین استفاده از داده های سال قبل نیز ممکن است باعث اشتباهاتی در اطلاعات خروجی با آنچه در واقعیت است گردد. با این وجود برای تخمین رتبه قبل از اعلامنتایجکنکورسراسری گزینه دیگری در دسترس داوطلبان وجود ندارد.

نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

داوطلبان عزیز پس از کلیک بر روی آیکون  نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ابتدا بایستی گروه آزمایشی خود را در کنکور سراسری وارد نمایید. پس از این که گروه آزمایشی داوطلب مشخص و انتخاب گردید برای انتخاب سهمیه یا همان منطقه یکی از مناطق یک تا سه را انتخاب نمایید. داوطلبان عزیز پس از این اقدامات درصد های دروس مختلف خود را که پس از انتشار کلید سوالات مشخص ساخته اند به تفکیک دروس در مقابل هر کدام از آنها وارد نماید. پس از این اقدامات بر روی آنالیز و رتبه کلیک نموده تا با بررسی این اطلاعات رتبه احتمالی داوطلب با این درصد ها مشخص گردد. البته لازم به ذکر می باشد که ممکن است این اطلاعات خوجی با آنجه که دراعلام نتایج کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد تفاوت هایی وجود داشته باشد که امر بدیهی به نظر می رسد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

بهترین منابع کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

منابع کنکور تجربی

منابع کنکور انسانی

منابع کنکور ریاضی

منابع کنکور هنر

برنامه ریزی کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور زبان

برنامه ریزی کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

انصراف از دانشگاه دولتی

ترمیم معدل برای کنکور

شرکت مجدد در کنکور سراسری