شرکت مجدد در کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه شرکت مجدد در کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4246" align="aligncenter" width="600"]شرکت مجدد در کنکور سراسری شرکت مجدد در کنکور سراسری[/caption]

 

موارد مطرح در شرکت مجدد در کنکور سراسری

در زمینه شرکت مجدد در کنکور سراسری مواردی مطرح خواهیم نمود که به نظر می رسد این موارد در واقع سوالات و ابهامات اصلی داوطلبان و دانشجویان دانشگاه های دولتی در این رابطه بوده باشد. همچنین با مطرح کردن این موارد در این بخش ها خوانندگان با موضوعات مطرح و اصلی مقاله در همین ابتدا آشنا می شوند که به ایجاد پیش زمینه های مناسب برای خوانندگان کمک می نماید. از این رو از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. امکان انصراف در مقاطع مختلف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری
  2. شرایط و ضوابط انصراف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری
  3. توضیحات پایانی در زمینه شرایط و ضوابط انصراف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری

 

 

امکان انصراف در مقاطع مختلف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری

یکی از سوالاتی که معمولا دنشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های دولتی از خود در رابطه با شرکت مجدد در کنکور سراسری ممکن است بپرسند همین مورد می باشد. بدین معنا که آیا در هر مقطعی که در حال تحصیل باشیم می توان انصراف داده و دوباره در کنکور سراسری شرکت نماییم؟ که بایستی در پاسخ به این سوال گفت که جواب این سوال موثبت می باشد و این امکان برای دانشجویان دولتی فراهم می باشد. البته با رعایت برخی شرایط و ضوابط که در ادمه این مقاله به برخی از این شرایط و ضوابط اشاره نموده ایم که می توانید در ادامه مقاله به مطالعه این موارد بپردازید.

شرایط و ضوابط انصراف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری

در مطلبی که تحت عنوان انصراف از دانشگاه دولتی منتشر گردید به صورت کوتا در این زمینه توضیحاتی ارائه نمودیم. اما در این بخش به صورت کامل در زمینه شرایط و ضوابط انصراف برای شرکت مجدد در کنکور سراسری توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. اولین مورد در این زمینه بازه زمانی است که بایستی دانشجویان برای موثر بودن انصراف آنها رعایت نمایند است. بدین معنا که دانشجویان در بازه زمانی خاصی بایستی درخواست انصراف خود را ارائه نمایند. از این رو برای شرکت مجدد در کنکورسراسری دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی بایستی تا 30 بهمن درخواست انصراف خود را ارائه نمایند. همچنین برای این امر تنها یک بار می توانند انصراف دهند و بایستی منعی از لحاض نظام وظیفه نداشته باشند. البته برای بار اول در صورتی از وقفه یک ساله نظام وظیفه استفاده نکرده باشند مشکلی ندارند و تا یک سال می توانند از این وقفه استفاده نمایند.

 

[caption id="attachment_4241" align="aligncenter" width="600"]شرکت مجدد در کنکور شرکت مجدد در کنکور[/caption]

 

توضیحات پایانی در شرکت مجدد در کنکور سراسری

یکی از مواردی که در مطلب انصراف از دانشگاه دولتی بیان کردیم در رابطه با جریمه نقدی این انصراف می باشد. حال اگر دانشجویی انصراف از تحصیل نماید و در کنکورسراسری مجدد شرکت نماید در صورتی در دوره روزانه پذیرش را کسب نماید دیگر نیازی به پرداخت این جریمه ندارد. به همان نسبت نیز در صورتی دانشجویی پس از شرکت مجدد در کنکور سراسری در دوره شبانه پذیرش کسب نماید علاوه بر هزینه های مربوط به رشته جدید پذیرش شده بایستی جریمه انصراف از دانشگاه دولتیرا نیز بایستی پرداخت نماید. لازم به ذکر می باشد که میزان این جریمه بستگی به رشته و میزان شهریه ثابت دوره شبانه آن رشته دارد. همچنین با توجه به ریسک پذیر بودن این اقدام نیاز است دانشجویان عزیز با کمال دقت در زمینه شرکت مجدد در کنکور سراسری اقدام نمایند چر که کوچکترین اشتباه در این زمینه ممکن است باعث کردد همان داشته هایی که از آن رضایت نداشته ایم نیز به طور کامل از دست دهیم.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه شرکت مجدد در کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید شرکت مجدد در کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

انصراف از دانشگاه دولتی

ترمیم معدل برای کنکور