اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4032" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان[/caption]

 

موارد مطرح در اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

برای داوطلبانی که در زمینه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان سوال و یا ابهامی داشته باشند کسب اطلاعات مناسب در برخی موارد توصیه می گردد. از این رو این مقاله با همین هدف نگاشته شده است تا این ابهامات برای این دسته از داوطلبان رفع گردد. در این بخش نیز به صورت فهرست وار به بیان موارد مطرح در این مقاله می پردازیم تا داوطلبان با موارد مطرح در این مقاله آشنا شده و پیش زمینه مناسبی نسبت به موضوع اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان داشته باشند. از این رو در این بخش می توان به مواردی از این جمله اشاره نمود.

  1. زمان شروع اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
  2. نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
  3. زمان پاسخگویی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

 

زمان شروع اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

همانگونه که بیان کردیم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که نتوانسته اند پذیرش در این آزمون را کسب نمایند. برای این دسته از داوطلبان کارنامه ای ارائه می گردد که می توانند عملکرد خود را در آزمون مشاهده نمایند. به همین جهت با توجه به این عملکرد بایستی برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمود. از این رو داوطلبان هم زمان با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانند برای اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

پس از این که داوطلبان با ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به نشانی www.azmoon.medu.ir نسبت به نتیجه کسب نموده خود اطلاع حاصل نمودند در صورت عدم کسب نتیجه لازم می توانند برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. برای این منظور با وارد نمودن اطلاعات داوطلب صفحه زیر در مقابل داوطلب ظاهر می گردد. در این مرحله برای ثبت اعتراض بایستی بر روی آیکون مشخص شده کلیلک نمایید.

 

[caption id="attachment_4030" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان[/caption]

 

پس از کلیلک بر روی این آیکون داوطلب وارد بخش ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان می گردد. در این بخش این امکان فراهم گردیده شده که داوطلب به صورت مجزار و در قالب 5 بخش اعتراض خود را ثبت نماید. البته از میان این پنج مورد تنها می تواند اعتراض خود را در ه مورد ثبت نماید. این پنج مورد عبارتند از :

  1. مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح ، نزده و غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ‌برگ
  2. خطا در محاسبه نمره کل آزمون
  3.  مطابقت نداشتن اولویت های مندرج در کارنامه با اولویت های درج شده در کارت ورود به جلسه
  4.  اعمال نشدن ضابطه پذیرش مربوط به دوقلوها
  5.  سایر موارد

همچنین برای ارائه توضیحات نیز می تواند در چهار سطر برای این منظور اقدام نماید. پس از طی این مراحل . انجام این اقدامات داوطلبان بایستی بر روی گزینه ذخیره کلیک نموده تا اعتراض نسبت به نتیجه آزمون ثبت گردد و در نهایت رسید درخواست تجدید نظر برای داوطلب چاپ می گردد. لازم به ذکر می باشد که رد پایان این مراحل بایستی این رسید حتما برای داوطلب چاپ گردد.

 

[caption id="attachment_4031" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج تیزهوشان اعتراض به نتایج تیزهوشان[/caption]

 

زمان پاسخگویی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

به طور کلی زمان دقیق را برای زمان پاسخگویی اعتراضات از قبل توسط سامانه مشخص نمی گردد. از این رو معمولا دو الی سه هفته پس از اتمام ثبت اعتراضات را می توان زمان مناسبی برای پاسخگویی نسبت به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اعلام نمود. در این بازه زمانی نیز بایستی با استفاده از اطلاعات موجود در رسید درخواست تجدید نظر نسبت به دریافت نتیجه اعتراض اقدام نمود. در پایان لازم است بیان شود که تمامی این مراحل به صورت اینترنتی انجام می گیرد. از این رو برای هرگونه اعتراض نسبت به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اقدام حضوری نبایستی نمود و برای اعتراضات حضوری پاسخی داده نخواهد شد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

مدارس تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

منبع:

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان