ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_4001" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس[/caption]

معرفی رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

امروزه طراحی ، تولید و مصرف لباس ، صرفا در محدوده طرح نیاز اولیه و طبیعی انسان ها نیست بلکه به عنوان یک دانش وسیع و مبتنی بر تامین نیازها و خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جوامع و بکارگیری آن در برنامه های نمایشی و سینما و تلویزیون مورد توجه است.

نگرش اقتصادی و فرهنگی به پوشاک و تلاش در ارائه طرحهای متنوع و بهبود کیفی و کمی لباس ، این امر را به یک صنعت ( هنر ) تبدیل و منجر به پیشرفت چشمگیر آن در جهان شده است. لذا با توجه به مراتب فوق و نیاز کشور و لزوم آموزش و تربیت نیروی انسانی مبتکر و کاردان مورد نیاز کارگاه ها و کارخانجات طراح و تولید لباس که با رعایت خصوصیات فرهنگی جامعه اسلامی بتواند موجبات توسعه این رشته را فراهم نماید اقدام لازم در تهیه این برنامه در قالب نظام مصوب آموزش های علمی - کاربردی بعمل آمده است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می پذیرد که در واقع در دانشگاه علمی کاربردی این رشته به دو صورت کاردانی طراحی لباس علمی کاربردی و کارشناسی طراحی لباس علمی کاربردی ارائه می شود.

رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی دارای گرایش های مختلفی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد و همین امر باعث شده در چند سال گذشته داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این دانشگاه شوند. در ادامه به بیان  مهمترین گرایش های رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم.

  • طراحی و الگوسازی پوشاک
  • طراحی لباس اجتماعی و مشاغل
  • طراحی لباس اقوام
  • طراحی لباس کودک و نوجوان
  • طراحی لباس مجلسی و خانگی

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای اطلاع از سرفصل دروس گرایش های مختلف طراحی لباس و دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. ثبت نام علمی کاربردی بصورت بدون کنکور بوده و هیچ گونه آزمونی برای پذیرشدانشگاه علمی کاربردی برگزار نمی گردد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس نیز به صورت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام می پذیرد و داوطلبان میتوانند با داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی در دوره های بدون آزمون علمی کاربردی این دانشگاه شرکت نمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس و در واقع تمامی مراحل ثبت نام علمی کاربردی از طریق سایت www.sanjesh.org و بصورت اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_4002" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام علمی کاربردی رشته طراحی لباس ثبت نام علمی کاربردی رشته طراحی لباس[/caption]

شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

یکی از مهمترین مزایای دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها ، پایین بودن میزان شهریه این دانشگاه می باشد. میزان شهریه علمی کاربردی به تفکیک گروه های آموزشی در دفترچه علمی کاربردی قید شده است.

رشته طراحی لباس در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی جزو گروه فرهنگ و هنر  دانشگاه علمی کاربردی می باشد. گروه گروه فرهنگ و هنر به نسبت سایر گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی به دلیل داشتن واحدهای عملی زیاد بالاتربن شهریه را دارد ، بطوری که میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در رشته طراحی لباس بر اساس آخرین تغییرات باشهریه ثابت 380000 تومان اعلام گردیده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 28 تا 35 هزار تومان می باشد.

همچنین میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای رشته طراحی لباس نیز با شهریه ثابت 395000 تومان اعلام شده و شهریه متغیر نیز برای هر واحد درسی بصورت میانگین بین 28 تا 35 هزار تومان می باشد.

داوطلبان و متقاضیان عزیز برای دریافت مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کاردانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

لینک های مرتبط با کارشناسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لینک های مرتبط با کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 منبع:

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس