هزینه مصاحبه دکتری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه هزینه مصاحبه دکتری و بطور کلی درباره دکتری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3826" align="aligncenter" width="600"]هزینه مصاحبه دکتری هزینه مصاحبه دکتری[/caption]

 

موارد مطرح در هزینه مصاحبه دکتری

این مقاله که با هدف بررسی و ارائه اطلاعات مورد نیاز در زمینه هزینه مصاحبه دکتری نگاشته شده است. مطالب خود را در بخش های مختلفی تقسیم بندی می نماید تا داوطلبان به راحتی به هر کدام از بخش ها دسترسی داشته باشند و همچنین قبل از مطالعه مقاله با موارد مورد بحث در آن آشنا شوند. از این رو ابتدا به صورت فهرست وار به بیان مطالبی خواهیم پرداخت که در زمینه هزینه مصاحبه آزمون دکتری مورد بحث ما در این مقاله می باشد. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد
  2. هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه پیام نور
  3. هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه غیر انتفاعی
  4. هزینه مصاحبه دکتری در پردیس های خود گردان

 

هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد

برای آن دسته از داوطلبانی که به دنبال شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه آزاد را دارند و در زمینه میزان هزینه مصاحبه دکتری پرسش یا ابهامی دارند بایستی بیان شود که هزینه مصاحبه آزمون دکتری در این دانشگاه به مانند دیگر دانشگاه ها به تعداد انتخاب های داوطلبان بستگی دارد از این رو می توان بیان نمود که برای هر جلسه دفاع داوطلب بایستی هزینه در حدود 80 هزار تومان را به حساب واحد مربوطه واریز نماید. البته لازم به ذکر می باشد که این میزان مبلغ برای سال گذشته بوده و برای امسال هنوز اطلاعیه ای از سوی دانشگاه آزاد در زمینه هزینه مصاحبه صادر نگردیده است.

هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه پیام نور

برای داوطلبان که قصد تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند و در میان انتخاب های خود از میان واحد های این دانشگاه نیز وجود دارد بایستی به مانند دیگر دانشگاه ها هزینه ای برای شرکت در جلسه مصاحبه پرداخت نمایند. برای دانشگاه پیام نور نیز هزینه مصاحبه دکتری برای هر جلسه مبلغ 80 هزار تومان بوده است. البته لازم به ذکر می باشد که ای مبلغ مربوط به آخرین سال برگزاری آزمون دکتری یعنی سال 96 می باشد و در زمینه هزینه مصاحبه آزمون دکتری در سال 97 هنوز اطلاعیه ای صادر نگردیده.

هزینه مصاحبه دکتری برای دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه غیر انتفاعی جزء دیگری از دانشگاه های کشور می باشد که داوطلبان در انتخاب های خود می توانند یکی از این دانشگاه ها را برای تحصیل در مقطع دکتریانتخاب نمایند. برای پذیرش در این دانشگاه نیز داوطلبان بایستی در جلسه مصاحبه شرکت نمایند و قبل از آن نیز بایستی هزینه آن را پرداخت نمایند. برای این دانشگاههزینه مصاحبه دکتری به طور میانگین می توان مبلغی در حدود 25 تا 100 هزار تومان اعلام نمود که البته ممکن است برای سال 97 تغییراتی داشته باشد چرا که این مبلغ برای سال 96 می باشد.

 

[caption id="attachment_3827" align="aligncenter" width="600"]هزینه مصاحبه آزمون دکتری هزینه مصاحبه آزمون دکتری[/caption]

 

هزینه مصاحبه دکتری در پردیس های خود گردان

برای داوطلبانی که در میان انتخاب های خود برای مقطع دکتری پردیس های خود گردان مشاهده می شود بایستی بیان گردد که در این دانشگاه ها نیز داوطلبان بایستی قبل از شرکت در جلسه مصاحبه هزینه آن را واریز نمایند. با توجه به این تفاسیر هزینه مصاحبه دکتری در پردیس های خود گردان مبلغی در حدود 90 تا 150 هزار تومان می باشد که داوطلبان بایستی قبل از شرکت در جلسه مصاحبه به حساب واحد مربوطه واریز نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه هزینه مصاحبه دکتری  و بطور کلی درباره دکتری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

وزارت بهداشت

دکتری وزارت بهداشت

دانشگاه پیام نور

دکتری دانشگاه پیام نور

دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه هزینه مصاحبه دکتری

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد