اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت  و بطور کلی درباره دکتری وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_3615" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت[/caption]

 

موارد مطرح در اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبانی که برای پذیرش در مقطع دکتری وزارت بهداشت در آزمون این وزارت شرکت نموده اند بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت بوده باشند. این اعلام نتایج در دو مرحله صورت می گیرد. مرحله اول که در آن کارنامه اولیه و رتبه داوطلبان مشخص می گردد که به آن اعلام نتایج اوله گفته می شود. اما اعلام نتایج اصلی مربوط به زمانی است که لیت پذیرفته شدگان نهایی توسط سامانه سنجش و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در این زمنه نیز سوالات و ابهاماتی مطرح می باشد که در این مقاله به بررسی و رفع این ابهامات خواهیم پرداخت. برای شروع کار نیز به بیان فهرست وار مطالب عنوان شده در این مقاله می پردازیم.

  1. زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت
  2. نحوه دریافت نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت
  3. توضیحات پایانی در اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

همانگونه که در بخش قبل بیا گردید اعلام نتایج در دو مرحله انجام می گیرد که این دو مرحله در واقع اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی می باشد. در این مقاله نیز ما به هر دو این موراحل اشاره خواهیم نمود. در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در مرحله اول بایستی بیان شود که داوطلبان برای دریافت نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت بر اساس سنوات گذشته در اواخر خرداد ماه اقدام نمایند. در این مرحله کارنامه اولیه داوطلبان در اختیار آنان قرار می گیرد که در آن رتبه داوطلب و مجاز یا غیر مجاز بودن او برای انتخاب رشته مشخص می گردد. در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت مرحله پایانی یا نهایی نیز داوطلبان بایستی در اواخر شهریور ماه اقدام نمایند. در این مرحله نیز داوطلبان از نتیجه نهایی آزمون دکتری و انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاع حاصل می کنند.

نحوه دریافت نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت نموده اند برای دریافت نتیجه آزمون در مرحله اول و همچنین نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشتکه همان نتیجه نهایی می باشد بایستی به سامانه سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه ابتدا وارد بخشدکتری سامانه شوید. پس از ورود به این بخش بر روی لینک اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت کلیک نموده و با وارد نمودن اطلاعات داوطلبی نتیجه را دریافت نمایید.

 

[caption id="attachment_3617" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت[/caption]

توضیحات پایانی در زمینه اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبان پش از اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت و ورود به سامانه سنجش پزشکی به نشانس www.sanjeshp.ir برای دریافت نتیجه به دو مدل کارنامه مواجه می گردند پس از مشاهده نیز بایستی به دو صورت متفاوت اقدام نمایند. داوطلبان در مرحله اول اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت با کارنامه اولیه مواجه می شوند که در آن مشخص می گردد داوطلب نامبرده آیا مجاز به شرکت در انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد و یا این که غیر مجاز اعلام شده و در مجموع مردود می باشد. اما در مرحله دوم یا نهایی انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت داوطلبان با نتیجه انتخاب رشته خود مواجه می گردند. در این مرحله مشخص می گردد که داوطلب از کدام از رشته محل های انتخابی دعوت به مصاحبه شده قبول شده است.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت  و بطور کلی درباره دکتری وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

وزارت بهداشت

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه پیام نور

پیراپزشکی

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی وزارت بهداشت

دکتری

www.sanjeshp.ir

مطالب مفید  اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

منبع:

اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت