ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام

دانشگاه آزاد ایلام به دو صورت اقدام به پذیرش دانشجو می نماید :

پذیرش با آزمون دانشگاه آزاد ایلام از طریق کنکور سراسری می باشد با این تفاوت که داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری و دریافت کارنامه کنکور ، باید با مراجعه به سایت www.azmoon.org انتخاب رشته دانشگاه آزاد را بصورت مجزا انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام یکی از پرطرفدارترین دوره هایی است که در چند سال اخیر مورد توجه داوطلبان عزیز برای ورود به دانشگاه آزاد بوده است. ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کاردانی و کارشناسی کاملا بدون کنکور بوده و تقریبا 95 درصد رشته های دانشگاه آزاد ایلام در این مقاطع بصورت بدون کنکور ارائه می شوند.

در ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام بدون کنکور ، داوطلبان برای ورود به دانشگاه نیاز به شرکت در هیچ آزمونی را نداشته و میتوانند به آسانی در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

آدرس واحدهای دانشگاهی استان ایلام

نام واحد دانشگاهی آدرس دانشگاه اطلاعات تماس
دانشگاه آزاد آبدانان شهرستان آبدانان،انتهای خیابان شهید باقر صدر 08426227701
دانشگاه آزاد ایلام ایلام انتهای بلوار دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام 2228074-0841
دانشگاه آزاد ایوان غرب استان ایلام، شهرستان ایوان، کیلومتر جاده 2 ایلام 118-08423238116
دانشگاه آزاد دره شهر ایلام، دره شهر، انتهای خیابان 24 متری جهاد 6898- 08435225601
دانشگاه آزاد دهلران ایلام، دهلران، ابتدای بلوار فتح المبین 8902-084272289
دانشگاه آزاد مهران استان ایلام، شهرستان مهران، بلوار بسیج، جنب پارک گلها، خیابان شهید اسماعیلی 08428225966

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام برای نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی انجام میگیرد. براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام ورودی مهر از نیمه دوم تیر و ثبت نام ورودی بهمن از اواخر آذر ماه شروع می شود.

در ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام بصورت بدون کنکور ، داوطلبان عزیز با هر شرایطی و با هر مدرکی می توانند در مقاطع و رشته هایی که شرایط آن را دارند ثبت نام نمایند. در واقع مهمترین شرط قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام شرط معدل داوطلب می باشد.

ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام بصورت اینترنتی و از طریق معاونت سنجش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org انجام می گیرد و متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

[caption id="attachment_3688" align="aligncenter" width="600"] ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام[/caption]

ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کاردانی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ایلام به صورت بدون کنکور بوده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مورد علاقه خود ، از بین لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد می باشند.

  • ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ایلام

داوطلبانی مجاز به شرکت در دوره کاردانی پیوسته می باشند که حداقل دارای مدرک دیپلم باشند. این دوره از ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام مختص فارغ التحصیلان شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش بوده و عمده ترین رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد را رشته های فنی مهندسی تشکیل می دهند. البته دیپلمه های شاخه نظری نیز میتوانند در این دوره از ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام شرکت نمایند.

  • ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ایلام

دوره کاردانی دانشگاه آزاد نیز به مانند کاردانی پیوسته دو ساله بوده و پس از فارغ التحصیلی مدرک کاردانی به دانشجویان اعطاء می گردد ولی با این تفاوت که داشتن مدرک پیش دانشگاهی شرط ورود به این دوره از ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام می باشد.

در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی هر داوطلبی 20 انتخاب دارد که باید در فرم ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام اقدام به انتخاب رشته نماید.

داوطلبان عزیز برای مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کاردانی و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ایلام میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط با کاردانی دانشگاه آزاد ایلام

ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ایلام از محبوب ترین دوره های بدون کنکور می باشد ، بطوری که اکثر متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در این دوره شرکت می کنند. لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ایلام در گروه های آزمایشی مختلف توزیع شده است و همین تنوع رشته ها دلیلی بر پر متقاضی بودن این دوره از ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام می باشد.

  • ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ایلام

بسیاری از داوطلبانی که موفق به قبولی در کنکور سراسری نشده اند از عمده ترین متقاضیان شرکت در دوره های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد می باشند. یکی از مهمترین شرط ورود به این دوره داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشند. همچنین داوطلبانی که مدرک کاردانی داشته باشند نیز میتوانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام شرکت کنند.

  • ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ایلام

مقطع کارشناسی ناپیوسته یا همان کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد مختص فارغ التحصیلان مقطع کاردانی می باشد. برای ثبت نام در این مقطع حتما و حتما نیاز به مدرک کاردانی می باشد ، یعنی داوطلبانی که بصورت کارشناسی پیوسته تحصیل نموده و یک مدرک لیسانس دارند و مدرک کاردانی ندارند ، نمی توانند در این دوره ازثبت نام دانشگاه آزاد ایلام شرکت کنند.

در ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ایلام داوطلبان مجاز هستند بدون توجه به رشته کاردانی خود هر رشته ای که علاقه دارند را انتخاب نمایند. هر داوطلبی باید از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس علاقه خود 20 رشته را انتخاب نماید.

داوطلبان عزیز برای ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کارشناسی و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ایلام میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط با کارشناسی دانشگاه آزاد ایلام

[caption id="attachment_3690" align="aligncenter" width="746"] کانال تلگرام دانشگاه آزاد ایلام[/caption]

داوطلبان عزیز برای مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام

 منبع:

ثبت نام دانشگاه آزاد ایلام www.azmoon.org