دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3570" align="aligncenter" width="600"]دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

موارد مطرح در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در زمینه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت موارد و سوالاتی برای داوطلبان مطرح می باشد که در این مقاله پاسخگوی این سوالات و ابهامات خواهیم بود. البته به مانند دیگر مقالات نگاشته وشد در این سایت ابتدا مواردی را که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت را به صورت تیتر وار بیان می داریم تا داوطلبان با موارد مورد بحث آشنا شوند. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  2. نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  3. بخش های کاربردی و مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که می دانید به طور کلی دفترچه انتخاب رشته در هر مقطعی هم زمان با شروع فرایند انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز به همین صورت می باشد و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هم زمان به شروع فرایند انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو بر اساس سنوات گذشته می توان 14 مرداد ماه را زمان انتشار  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام نمود.

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که داوطلبان در تمامی فراید آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به سامان سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه می نمایند. در این مرحله نیز برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی به این سامانه مراجعه کنند. به ابتدای ورود به این سامانه داوطلبان ابتدا بایستی وارد بخش کارشناسی ارشد سایت شوند. پس از ورود به این بخش بر روی لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کلیک نمود و دفترچه را دیافت نموده و با مطالعه دقیق آن برای انتخاب رشته آماده شوید.

 

[caption id="attachment_3571" align="aligncenter" width="600"]دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

بخش های مهم و کاربردی دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه های انتخاب رشته همگی دارای بخش های مختلفی هستند که داوطلبان در مراحل انتخاب رشته خود بایستی به این بخش ها رجوع کرده و فرایند انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. در زمینه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز به همین صورت می باشد. اولین بخش مهم دفترجه اختصاص به بیان شرایط و ضوابط تحصیل در مفطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دانشگاه های مختلف دارد. داوطلبان در صورتی در زمینه شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه های مختلف و در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دچار هر گونه ابهام یا سوالی باشند می توانند به این بخش از دفترچه مراجعه نمایند و به سوالات و ابهامات خود پاسخی مناسب پیدا کنند. بخش کاربردی دیگر دفترچه اختصاص به بیان سهمیه ها و تاثیر آن در انتخاب رشته دارد. در این بخش سهمیه هر کدام از ارگان ها به صورت جداگانه ای بیان شده است. اما مهمترین بخش دفترچه اختصاص به بیان رشته محل هایی دارد که داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند. در این بخش ظرفیت هر کدام از رشته محل ها به صورت جداگانه بیان شده است. بخش های دیگری نیز در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد که به جهت محدودیت های خاص در این مقاله بیان نکردیم از این رو داوطلبان قبل از تکمیل فرایند انتخاب رشته خود حتما یک بار به مطالعه این دفترچه بپردازند. در صورتی که در زمینه سایر مراحل پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دچار سوال و یا ابهامی بوده باشید می توانید به لینک هایی که در انتهای مقاله قرار داده شده است مراجعه نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد

دکتری

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه پیام نور

پیراپزشکی

کارشناسی ارشد

کارشناسی وزارت بهداشت

مطالب مفید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

لیست رشته های پیراپزشکی

پزشکی بدون آزمون

پرستاری بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور

دامپزشکی بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

 منبع:

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت