تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3542" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

موارد مطرح در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که دربخش ابتدایی بیان کردیم در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرسش ها و ابهاماتی ممکن است برای داوطلبان تحصیل در این مقطع وجود داشته باشد که در این مقاله برای رفع این ابهامات توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. البته در ابتدا به بیان مواردی خواهیم پرداخت که در این مقاله در زمینه آنها بحث خواهیم کرد از این رو از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  2. شرایط و ضوابط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  3. نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

زمان شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به مانند دیگر تکمیل ظرفیت های دانشگاهی پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده انجام می گیرد. چرا که پس از این مراحل است که مشخص می گردد چه میزان از ظرفیت هر کدام از رشته محل ها خالی مانده است. از این رو داوطلبان برای شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی بر اساس سنوات گذشته در اواخر مهر ماه اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اولین و مهمترین شرط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حضور داوطلب در جلسه آزمون می باشد. بدین معنا که داوطلب در ابتدا بایستی در جلسه آزمون شرکت نموده باشد. پس از آن بایستی نام داوطلب در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جز افراد مجاز به انتخاب رشته بوده باشد. از این رو و با توجه به این توضیحات می توان گفت که تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای آن دسته از داوطلبان این مقطع می باشد که در مجاز به انتخاب رشته بوده اند اما در زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج ، اسامی آنان به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام نگردیده است. از این رو این مرحله در واقع آخرین فرصت برای این دسته از داوطلبان به حساب می آید. به همین جهت است که توصیه می گردد این دسته از داوطلبان موارد و اطلاعیه هایی را که در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی سامانه سنجش پزشکی انتشار می یابد را با دقت فراوان پیگیری نمایند.

 

[caption id="attachment_3543" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اولین اقدام پس از فعال شدن لینک تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانلود و مطالعه دقیق دفترچه تکمیل ظرفیت می باشد. داوطلبان برای این منظور بایستی وارد سامانه سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir شوند. پس از ورود به این سامانه بایستی از طریق بخش کارشناسی ارشد اقدام به دانلود دفترچهتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نموده و با مطالعه آن از لیست رشته محل هایی که امکان انتخاب آنها در تکمیل ظرفیت وجود دارد آگاهی یابند. پس از این اقدامات و مشخص نمودن رشته محل های انتخابی با کلیک بر روی لینک تکمیل ظرفیت نسبت به وارد نمودن اطلاعات داوطلبی و کد رشته محل های انتخابی اقدام نموده و فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را به اتمام رسانید. لازم به ذکر می باشد که در پایان داوطلبان حتما نسبت به دریافت کد رهگیری و شماره پرونده خود در انتهای فرایند تکمیل ظرفیت اقدام نموده و منتظر اعلام نتایج بمانند. اعلام نتایج نیز معمولا ده روز پس از اتمام تکمیل ظرفیت از طریق همین سامانه در اختیار داوطلبان شرکت کنند قرار می گیرد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد

دکتری

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه پیام نور

پیراپزشکی

کارشناسی ارشد

کارشناسی وزارت بهداشت

مطالب مفید تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

منابع رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

لیست رشته های پیراپزشکی

پزشکی بدون آزمون

پرستاری بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور

دامپزشکی بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

 منبع:

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت