اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3527" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

موارد مطرح در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در زمینه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به مانند دیگر موضوعات مرتبط یا کارشناسی ارشد وزارت بهداشت موارد مختلفی ممکن است مورد پرسش و یا ابهام داوطلبان قرار گیرد که در این مقاله به ارائه توضحاتی در زمینه آنها خواهیم پرداخت. در این بخش نیز به صورت کوتاه و تیتر وار به بیان این موارد می پردازیم تا داوطلبان با موارد بحث شده در این مقاله آشنا شوند. از جمله موارد مطرح در این مقاله می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  2. نحوه دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  3. اقدامات پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

همانگونه که در بخش ابتدایی این مقاله بیان گردید اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو بخش انجام می گیرد. بخش اول که در آن نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام می گردد. داوطلبان از رتبه کسب نموده در آزمون اطلاع حاصل می نمایند. در زمینه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در این مرحله بایستی بیان شود که بر اساس سنوات گذشته در اواخر تیر ماه انجام می گیرد به گونه ای که در آخرین دوره این آزمون در 31 تیر ماه اعلام نتایج اولیه صورت گرفت. اما در زمینه اصلی ترین اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی بیان شود که در این مرحله داوطلبان پذیرفته شده نهایی مشخص می گردد. این مرحله که پس از انتخاب رشته کاشناسی ارشد وزارت بهداشت انجام می گیرد اخرین مرحله از فراید اعلام نتایج به حساب می آید. زمان این اعلام نتایج نیز معمولا در نیمه دوم شهریمر ماه صورت می گیرد.

نحوه دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به مانند دیگر مراحل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق سامانه سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir صورت می گیرد. از این رو داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بایستی برای دریافت نتیجه آزمون به این سامانه مرجعه نموده و وارد بخش کارشناسی ارشد این سامانه شوند. پس از ورود به این سامانه از طریق لینک اعلام نتایج با وارد نمودن اطلاعات داوطلبی نسبت به دریافت و اطلاع از نتیجه آزمون خود اقدام نمایند. لازم به ذکر می باشد که برای دریافت نتایج آزمون ارشد در هر دو مرحله بایستی به این سامانه مراجعه گردد.

 

[caption id="attachment_3528" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت[/caption]

 

اقدامات پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داوطلبان که از طریق سامانه سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir از نتیجه آزمون اطلاع حاصل نمودند با توجه به مرحله اعلام نتایجه بایستی اقدام نمایند. در مرحله اول که در آن داوطلبان نتایج اولیه خود را دریافت می نمایند و در صورت مجاز اعلام شدن بایستی برای انتخاب رشته آماده شوند. در مرحله دوم یا مرحله اصلی اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داطلبان پس از انتخاب رشته وارد سایت شده و نتیجه نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد را دریافت می نمایند. از این رو این مرحله حساس ترین مرحله به حساب می آید و از اهمیت بالایی برخوردار است.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  و بطور کلی درباره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دکتری وزارت بهداشت

وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد

دکتری

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه پیام نور

پیراپزشکی

کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی وزارت بهداشت

مطالب مفید اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کاشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

لیست رشته های پیراپزشکی

پزشکی بدون آزمون

پرستاری بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور

دامپزشکی بدون کنکور

مامایی بدون کنکور

 منبع:

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت