برنامه ریزی کنکور ریاضی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  برنامه ریزی کنکور ریاضی و بطور کلی درباره برنامه ریزی کنکور سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2981" align="aligncenter" width="600"]برنامه ریزی کنکور ریاضی برنامه ریزی کنکور ریاضی[/caption]

 

موارد مطرح در برنامه ریزی کنکور ریاضی

در زمینه برنامه ریزی کنکور ریاضی ممکن است موارد مختلفی مطرح باشد و رعایت این موارد در پروسه برنامه ریزی کنکور سراسری امری مهم تلقی گردد. در این بخش از مقاله ما به دنبال بیان تیتر وارد موارد مطرح در زمینه برنامه ریزی کنکور ریاضی خواهیم بود تا داوطلبان با مباحثی که در ادامه این مقاله به بحث گذاشته خواهد شد آشنا گردند. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. توجه به منابع و ظرایب در برنامه ریزی کنکور ریاضی
  2. توجه به زمان و نحوه مطالعه دروس در برنامه ریزی کنکور ریاضی
  3. تاثیر آزمون های آزمایشی در برنامه ریزی کنکور ریاضی

 

توجه منابع و ظرایب در برنامه ریزی کنکور ریاضی

در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری یکی از مولفه های اساسی تاثیر گذار در آن منابع و میزان تاثیرگذاری آنها می باشد. منابع که با عنوان وسیله ای که داوطلبان را برای رسیدن به هدف یاری می رساند بیان می گردد در برنامه ریزی کنکور ریاضی اهمیت زیادی به مانند دیگر گروه ها دارد. داوطلبان بایستی در انتخاب منابع به موارد مختلفی توجه داشته باشند. منابع کنکوری در واقع ممکن است هر کدام برای مرحله خاصی از طول دوره آماده سازی کنکور باشند. از این رو داوطلبان نبایستی از همان ابتدا اقدام به مطالعه منابع تستی کنند و بهتر است ابتدا با مطالعه کتب درسی و در کنار آن منابع کمک تحصیلی نسبت به دروس تسلط پیدا نموده و سپس اقدام به مطالعه منابع تستی نمایند. چرا که بدون تسلط بر دروس شروع به تسط زنی تاثیر مناسبی نخواهد داشت. همچنین ظرایب دروس از این رو در برنامه ریزی کنکور ریاضیاهمیت دارد که داوطلبان با میزان تاثیر گذاری هر درس در کنکور اشنا می گردند . این خود کمک شایانی برای داوطلبان به حساب می آید.

توجه به زمان و نحوه مطالعه دروس در برنامه ریزی کنکور ریاضی

در زمینه زمان مطاله دروس که در برنامه ریزی کنکور ریاضی مشخص می شود ظرایب تاثیرگذاری بسیار اهمیت دارند. داوطلب با مشاهده ظریب هر درسی پی به اهمیت آن درس برده و زمان مناسبی را برای مطالعه درس مربوطه در برنامه ریزی کنکور ریاضی مشخص می سازد. لازم است داوطلبان در این زمینه توجه داشته باشند که هدف از برنامه ریزی کنکور سراسری در زمینه میزان مطالعه رکورد زدن نمی باشد و داوطلبان دنبال این نباشند که در هر روز تنها میزان مطالعه خود را افزایش دهند. بلکه رد این زمینه توجه به کیفیت مطالعه بسیار مهم می باشد. همچنین می توانند در میانه کار بازخورد های مختلفی از نحوه مطالعه خود کسب نمایند و در صورتی که بازخورد منفی از نحوه مطالعه خود دریافت نمودند اقدام به اصلاح آن نمایند.

 

[caption id="attachment_2982" align="aligncenter" width="600"]برنامه ریزی کنکور سراسری گروه ریاضی برنامه ریزی کنکور سراسری گروه ریاضی[/caption]

 

تاثیر آزمون های آزمایشی در برنامه ریزی کنکور ریاضی

یکی از بازخورد های مهمی که می توان از آن در زمینه آماده سازی کنکور بدان توجه نمود و در برنامه ریزی کنکور ریاضی بایستی به آن توجه گردد آزمون های آزمایشی می باشد. این آزمون ها معمولا در بازه های زمانی خاصی و در سرفصل های معیین برگزار می گردند. از این رو داوطلبان می توانند پایه برنامه ریزی کنکور ریاضی خود را این آزمون ها قرار دهند و بر اساس سرفصل های مشخص آن برنامه خود را برای کنکور تنظیم نمایند. از این رو به هیج عنوان داوطلبان در آزمون های مختلف که برای موسسات مختلف می باشد شرکت نکنند و تنها از مان آنها بهترینشان را بر اساس جامعه آماری شرکت کننده و استاندارد بودن سوالات انتخاب نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  برنامه ریزی کنکور ریاضی و بطور کلی درباره برنامه ریزی کنکور سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

برنامه ریزی کنکور سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور تجربی

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور زبان

برنامه ریزی کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 منبع:

برنامه ریزی کنکور ریاضی