برنامه ریزی کنکور هنر

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  برنامه ریزی کنکور هنر و بطور کلی درباره برنامه ریزی کنکور سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_2989" align="aligncenter" width="600"]برنامه ریزی کنکور هنر برنامه ریزی کنکور هنر[/caption]

 

موارد مطرح در برنامه ریزی کنکور هنر

با توجه به این که برای تمامی داوطلبان گروه های آموزشی امکان شرکت در آزمون گروه هنر وجود داشته و همچنین ظرفیت های در نظر گرفته شده برای رشته های این گروه به نسبت سایر گروه ها اندک به حساب می آید از این رو داوطلبان بایستی در زمینه برنامه ریزی کنکور هنر توجه ویژه ای داشته باشند. البته برای بسیاری از داوطلبان سایر گروه ها ها شرکت در کنکور هنر در واقع شانس دومی است که اهمیت چندانی برای آنها ندارد و در واقع هدف اصلی این دسته از داوطلبان به حساب نمی آید. از این رو رقابت اصلی میان داوطلبان اندک اما بسیار شدید خواهد بود. در این بخش از مقاله به بیان فهرست وار مواردی که در زمینه برنامه ریزی کنکور هنربایستی مورد توجه داوطلبان قرار گیرد خواهیم پرداخت تا در ابتدای امر با مطالبی که در این مقاله در زمینه برنامه ریزی کنکور هنر بیان خواهد شد اطلاع حاصل نمیاند و پیش زمینه مناسبی برا این دسته از داوطلبان باشد. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. گام اول در برنامه ریزی کنکور هنر تعیین هدف
  2. گام دوم در برنامه ریزی کنکور هنر استفاده از منابع مناسب
  3. گام سوم پیاده سازی برنامه

 

گام اول در برنامه ریزی کنکور هنر تعیین هدف

هر حرکت و اقدامی از سوی افراد بدون داشتن هدف محکوم به شکست در همان ابتدای راه می باشد. حال اگر مسیری به اهمیت کنکور باشد که در آینده تحصیلی و شغلی افراد تاثیرگذار باشد تعیین هدف اهمیت چند برابری خواهد داشت. به همین جهت داوطلبان در برنامه ریزی کنکور هنر اولین گام را تعیین هدف قرار دهند و در این زمینه نیز تاحدی بلند پرواز باشند. البته این بلند پروازی در حدی باشد که امکان دستیابی به آن وجود داشته باشد.  این اهداف تعیین شده در واقع میزان تلاشی که داوطلب برای رسیدن به هدف را صرف نماید را مشخص می سازد. همچنین این اهداف به فعالیت های داوطلبان جهت می دهند و باعث ایجاد انگیر در داوطلبان می شود تا بتوانند در برنامه ریزی کنکور هنر عملکرد مناسبی از خود را نشان دهند.

گام دوم در برنامه ریزی کنکور هنر انتخاب و استفاده از منابع مناسب

در تمامی آزمون های سراسری داوطلبان بایستی استفاده و به کارگیری منابع مناسب را یکی از رموز موفقیت خود بدانند. در برنامه ریزی کنکور هنر نیز به همین صورت می باشد. داوطلبان بایستی یکی از مهمترین بخش های کار خود را در زمینه انتخاب منابع مناسب و کاربردی بدانند. نیازی وجود ندارد که حتما تمامی منابع به یک میزان مطالعه گردد چرا که تاثیری هر کدام از منابع در موفقیت در آزمون دارند به یک میزان نمی باشد. از این رو در برخی منابع و دروس تمرکز بیشتری داشته باشند. با توجه به این توضیحات لازم است داوطلبان بایستی در زمینه منابع دست به انتخاب زنند و منابع مناسب را گلچین نمایند.

[caption id="attachment_2990" align="aligncenter" width="600"]برنامه ریزی کنکور گروه هنر برنامه ریزی کنکور گروه هنر[/caption]

 

گام سوم پیاده سازی برنامه

این مرحله در واقع یکی از مهمترین مراحل به حساب می آید. چرا که داوطلبان در صورتی بهترین برنامه ریزی را داشته باشند و در کنار آن بهترین منابع را تهیه نمایند اما این برنامه را پیاده نسازند و بدان عمل نکننده هیچ ارزشی نخواهد داشت. از این رو در برنامه ریزی کنکور هنر اصل پیاده سازی آن اهمیت زیادی دارد. اما موردی که داوطلبان بایستی توجه داشته باشند این نکته است که برنامه ای را تنظیم نمایند که امکل عملی ساختن آن وجود داشته باشد. به همین جهت معمولا در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری توصیه می گردد برنامه در ابتدا سخت نباشد و تایم زیادی از داوطلبان نگیرد و به تدریح بر حجم آن افزوده گردد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  برنامه ریزی کنکور هنر و بطور کلی درباره برنامه ریزی کنکور سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

برنامه ریزی کنکور سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید برنامه ریزی کنکور هنر

برنامه ریزی کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور تجربی

برنامه ریزی کنکور زبان

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری