ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2294" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی[/caption]

 

موارد مطرح در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای داوطلبان سوالات مختلفی مطرح می باشد که در این این بخش به صورت کوتاه به بیان این موارد خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله در زمینه این موارد توضیحات کاملی را برای داوطلبان ارائه خواهیم داد.

  1. زمان شروع ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
  2. نحوه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
  3. توضیحات پایانی در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

همه ساله ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای دو ورودی مهر و بهمن ماه در بازه زمانی از قبل تعیین شده شروع می گردد. از این رو داوطلبان بایستی برای ورودی مهر این دانشگاه در اواسط مرداد ماه با توجه به توضیحاتی که در ادامه این مطلب ارایه می گردد برای ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه با توجه به سنوات گذشته ممکن است با تغییراتی مواجه باشد. از این رو می توان زمان شروع ثبت نام علمی کاربردی برای این ورودی را از اواسط دی ماه تا اواخر بهمن ماه تخمین زد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در تمامی دوره های از طریق سامانه سازمان سنجش صورت می گیرد. سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در واقع متولی پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی می باشد. از این رو داوطلبان در بازه زمانی مشخص برای ثبت نام به این سامانه بایستی مراجعه نمایند. به هنگام ورود به این سامانه ابتدا وارد بخش دانشگاه علمی کاربردی این سایت شده و بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کلیک نمایید. با این کار وارد بخش ثبت نام مقطع مورد نظر خود شوید. اولین مرحله برای شروع ثبت نام خرید کارت ثبت نام می باشد. با کارت ثبت نام که مبلغ آن بیست تا بیست و پنج هزار تومان می باشد مراحل ثبت نام امکانپذیر می باشد. لازم است داوطلبان قبل از خرید کارت ثبت نام نسبت به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه علمی کاربردی اقدام نمایند و پس از استخراج کد رشته محل های انتخابی خود با وارد نمودن آن در بخش های تعیین شده و همچنین وارد نمودن اطلاعات خود مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. پس از پایان ثبت نام داوطلبان بایستی نسبت به دریافت شماره پروند و کد رهگیری ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

[caption id="attachment_2295" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی[/caption]

 

توضیحات پایانی در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ذکر این نکته اهمیت دارد که زمان شروع این ثبت نام معمولا در دوره های اخیر دچار تغییراتی بود بنابراین برای اطلاع از زمان دقیق آن به سامانه سازمان سنجش و یا سایت های معتبر مراجعه نمایید. همچنین با توجه به این که ثبت نام به صورت بدون کنکور می باشد از این رو یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی معدل و همچنین بومی بودن داوطلب می باشد. این دو فاکتر از شروط اولیه برای ثبت نام به حساب می آید.

 

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

ثبت نام علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

رشته های علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با شهریه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی