ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2677" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد[/caption]

 

 

زمان شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

با توجه به این که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ادغام گردیده از این رو داوطلبان ورود به دانشگاه سراسری و آزاد در این مقطع تنها بایستی در یک آزمون شرکت نمایند. از این رو برای ثبت نام نیز به صورت مشترک انجام می گیرد. به همین جهت بایستی داوطلبان شرکت در این آزمون بر اساس آخرین دوره برگزاری این آزمون و همچنین آخرین تغییرات صورت گرفته از اواسط آذر ماه شروع می گردد. از این رو داوطلبان برای ثبت نام این آزمون بایستی بر اساس دستورالعملی که در ادامه بیان خواهد شد به سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

در بخش قبل بیان گردید که برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد داوطلبان بایستی در بازه زمانی اواسط آذر ماه به سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. داوطلبان برای ثبت نام به هنگام ورود به این سامانه ابتدا بایستی وارد بخش کارشناسی ارشد این سامانه گردند. پس از ورود به این سامانه به مانند دیگر ثبت نام های دانشگاهی داوطلبان ابتدا نسب به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد اقدام نمود و مورد مطالعه قرار دهند. پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از مراحل ثبت نام داوطلبان بایستی با خرید کارت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام از طریق لینک ثبت نام کارشناسی ارشد در سایت سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اقدام نمایند. لازم به ذکر م باشد که این ثبت نام نیز دارای شرایط و ضوابطی می باشد که بایستی داوطلبان این شرایط را درای باشند البته در ادامه این مقاله به بیان برخی از این شرایط و ضوابط خواهیم پرداخت.

 

[caption id="attachment_2678" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد[/caption]

 

شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

یکی از شرایط اصلی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد آخرین مدرک تصیلی می باشد. به این صورت که داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام مدرککارشناسی را داشته باشند. البته آن دسته از داوطلبان که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد دانشجوی کارشناسی می باشند بایستی تا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون و ثبت نام داوطلبان قبول شده فارغ التحصیل شده باشند. همچنین مورد دیگری که در این بخش بدان اشاره خواهیم نمود در زمینه تغییر رشته می باشد. با توجه به این که پذیرش در این مورد از طریق برگزاری آزمون می باشد از این رو داوطلبان می توانند در رشته ای غیر از رشته کارشناسی خود ثبت نام نموده و در آزمون شرکت نمایند. البته برای این دسته از داورطلبان در صورتی که در آزمون قبول شوند در زمان تحصیل تعدادی واحد را به عنوان پیش نیاز بایستی بگذرانند که معمولا ده الی دوازده واحد می باشد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

فراگیر دانشگاه پیام نور

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد

مطالب مفید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 منبع:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد