دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2833" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری[/caption]

 

موارد مهم در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری موارد مختلی مطرح می باشد که اطلاع از برخی از این موارد برای داوطلبان امری ضروری به حساب می آید و این مقاله با این هدف نگاشته شده است.از جمله این موارد می توان به زمان و نحوه ی دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری و یا بخش های مهم دفترچه تکمیل ظرفیت اشاره نمود که در ادامه به این توضیح در زمینه این موارد می پردازیم.

زمان و نحوه ی دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

با توجه به این که مراحل تکمیل تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری به طور کلی از طریق سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتیwww.sanjesh.org انجام می گیرد از این رو داوطلبان برای دریافت و مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری بایستی به این سامانه مراجعه نمایند. به همین جهت داوطلبان شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری بایستی در اواخر مهر ماه که معمولا تکمیل ظرفیت شروع می گردد به این سامانه مراجعه نمایند. پس از ورود به سامانه سنجش ابتدا وارد بخش کارشناسی ارشد سامانه شده و از طریق لینک دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری اقدام به دانلود و مطالعه دفترچه نمایند.

بخش های مهم دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری دارای بخش های متنوعی می باشد که توصیه می گردد حتما به صورت کوتاه هم که شده به مطالعه آن بپردازند. اما بخش های خاصی از آن را به دقت مطالعه نمایند. از جمله بخش های مهم این دفترچه می توان به بخش شرایط و ضوابط شرکت در تکمیل ظرفیت اشاره نمود. البته در مقاله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری به در این زمینه توضیحاتی ارائه گردید. بخش دیگر دفترچه که می توان در زمینه آن اشاره نمود قسمت معرفی لیست رشته محل ها می باشد. در این بخش از دفترچه داوطلبان با رشته محل هایی که در تکمیل ظرفیت داوطلبان می توانند انتخاب نمایند ، بیان گردیده است. در این بخش داوطلبان بایستی کد رشته محل های انتخاب را پاداشت نموده تا در زمان فرایند تکمیل ظرفیت در بخش های تعیین شده وارد نمایند.

 

[caption id="attachment_2834" align="aligncenter" width="600"]دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد کنکور سراسری دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد کنکور سراسری[/caption]

 

توضیحات پایانی در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

در این بخش لازم به ذکر است که در بهمن ماه نیز دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری انتشار می یابد که البته این دفترچه تکمیل ظرفیت مختص رشته هایی است که در دانشگاه های غیر انتفاعی اقدام به پذیرش دانشجو دارند. از این رو در صورتی که داوطلبان در مرحله اصلی رشته مورد نظر خود را یافت نکردند می توانند برای ورودی بهمن ماه اقدام نمایند و از میان رشته هایی که در این دفترچه عنوان می شود دست به انتخاب زنند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

فراگیر دانشگاه پیام نور

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد

مطالب مفید دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 منبع:

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری