منابع کنکور انسانی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  منابع کنکور انسانی و بطور کلی درباره بهترین منابع کنکور سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_3017" align="aligncenter" width="600"]منابع کنکور انسانی منابع کنکور انسانی[/caption]

موارد مطرح در منابع کنکور انسانی

با توجه به این که به طور کلی منابع کنکور انسانی به دو دسته کلی منابع عمومی و تخصصی تقسیم می گردد از این رو در این مقاله ابتدا به بیان منابع کنکور انسانی در بخش عمومی خواهیم پرداخت. در این بخش داوطلبان با دروس عمومی ادبیات فارسی ، دین و زندگی ، عربی ، زبان انگلیسی موجه خواهند بود.  پس از آن به معرفی منابع کنکور انسانی در بخش تخصصی خواهیم پرداخت. بخش تخصصی نیز شامل دروس ادبیات فارسی ، عربی ، روانشناسی ، اقتصاد ، تاریخ و جغرافیا ، فلسفه و منطق و جامعه شناسی می باشد.

منابع کنکور انسانی در بخش عمومی

در این بخش برای درس ادبیات فارسی منبعی که سازمان سنجش معرفی نموده است کتاب های ادبیات فارسی سال دوم ، ادبیات فارسی سال سوم  ( تخصصی رشته انسانی ) ، زبان فارسی سال سوم ( تخصصی رشته انسانی ) و ادبیات فارسی پیش دانشگاهی می باشد.

منابع کنکور انسانی در این بخش برای قرابت معنایی کتاب های انتشارات کلک معلم ، نشر الگو ، دریافت و خیلی سبز ، برای بخش املا و لغت انتشارات دریافت ، کلک معلم ، خیلی سبز و برای بخش زبان فارسی انتشارات تخته سیاه ، گاج و قلم چی.

برای درس عربی نیز منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش برای گروه آزمایشی علوم انسانی عربی سال دوم ، عربی سال سوم و عربی پیش دانشگاهی می باشد. منابعی که داوطلبان تهیه نمایند کتاب های فوت و فن خیلی سبز ، گاج نقره ای ، مبتکران و کتاب  تست تخته سیاه.

برای درس درس دین و زندگی سازمان سنجش دین و زندگی سال دوم ، دین و زندگی سال سوم و پیش دانشگاهی را معرفی نموده است. داوطلبان کنکور علوم انسانی نیز کتب های گاج نقره ای ، همایش نشر تشریفات و خیلی سبز را تهیه نمایند.

برای درس زبان انگلیسی نیز سازمان سنجش کتاب های زبان انگلیسی سال سوم و پیش دانشگاهی را معرفی نموده است. و داوطلبان کتاب های جامع مبتکران  ، گاج نقره ای ، خط ویژه را تهیه نمایند.

 

[caption id="attachment_3018" align="aligncenter" width="600"]منابع کنکور سراسری انسانی منابع کنکور سراسری انسانی[/caption]

 

منابع کنکور انسانی در بخش تخصصی

در بخش تخصصی همانگونه که بیان گردید داوطلبان با دروس ادبیات فارسی ، عربی ، روانشناسی ، اقتصاد ، تاریخ و جغرافیا ، فلسفه و منطق و جامعه شناسی مواجه هستند.

برای درس ادبیات فارسی منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب های تاریخ و ادبیات ایران و جهان یک و دو ، آرایه های ادبی و ادبیات فارسی پیش دانشگاهی می باشد.  منابع کنکور انسانی برای تاریخ و ادبیات فارسی کتاب سبز و آبی قلم چی ، برای متون نظم و نثر کتاب های گاج سبز ، سبز و آبی قلم چی ، برای عروض و قافیه کتاب سبز قلم چی و برای آرایه های ادبی کتاب های کلک معلم ، گاج و تخته سیاه پیشنهاد می گردد.

برای درس روانشناسی منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب روانشناسی سال سوم می باشد و کتاب پیشنهادی آزمون های تدریجی روانشناسی اندیشه فائق می باشد.

برای درس اقتصاد منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب اقتصاد سال دوم می باشد. برای داوطلبان نیز توصیه می گردد کتاب های مبتکران ، کمک آموزشی آبی قلم چی را تهیه نمایند.

برای درس تاریخ و جغرافیا منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب های تاریخ ایران و جهان سال دوم و سوم تاریخ شناسی پیش دانشگاهی ، جغرافیای سال دوم ، سوم و پیش دانشگاهی می باشد. منابعی کمک آموزشی نیز می تواند کتاب های آبی قلم چی و رزمندگان باشد.

برای در فلسفه و منطق منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب های فلسفه سال سوم ، فلسفه پیش دانشگاهی و منطق سال سوم می باشد.کتاب های کمک آموزشی نیز می تواند کتاب های آبی قلم چی ، گاج سفید و مبتکران تالیف آقای حجازیان باشد.

و در نهایت برای درس جامعه شناسی منبع معرفی شده از سوی سازمان سنجش کتاب های جامعه شناسی سال دوم و سوم ، علوم اجتماعی پیش دانشگاهی می باشد.

و کتاب کمک آموزشی پیشنهادی کتاب آبی قلم چی می باشد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  منابع کنکور انسانی و بطور کلی درباره بهترین منابع کنکور سراسری  مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

بهترین منابع کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید منابع کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور ریاضی

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور زبان

برنامه ریزی کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 منبع:

منابع کنکور انسانی