نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2940" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری[/caption]

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری برخی سوالات و ابهامات ممکن است برای داوطلبان به وجود آمده باشد که در این مقاله به توضیح آنها خواهیم پرداخت. از جمله این موارد می توان به زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری ، نحوه دریافت آن و... اشاره نمود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

پس از این که داوطلبان در آبان ماه اقدام به شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری سراسری نمودند بایستی در بازه زمانی خاصی برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری اقدام نمایند. از این رو و بر اساس آخریت دوره برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری که در سال گذشته می باشد داوطلبان بایستی در اواسط دی ماه برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

همانگونه که در بخش قبل بیان کردیم داوطلبان بایستی برای مشاهده و دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری در اواسط دی ماه به سامانه سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه داوطلبان ابتدا به بخش دکتری سراسری سامانه مرجعه نمایند. پس از ورود به این بخش داوطلبان بایستی از طریق لینک اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری به بخش ورود اطلاعات داوطلبی وارد شده و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری را مشاهده نمایند.

 

[caption id="attachment_2941" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری[/caption]

 

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

همانگونه که در تصویر بالا مشخص می باشد داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری می توانند از سه روش استفاده نمایند. در روش اول بایستی داوطلبان شماره داوطلبی خود را به همراه شماره شناسنامه در بخش تعیین شده وارد نموده و بر روی دکمه مشاهده نتایج کلیک نمایند. در صورتی که داوطلبی نتوانست از این طریق اقدام به مشاهده نتایج نماید می توان د در روش دوم و با وارد نمودن شماره پروند به همراه شماره شناسنامه اقدام به مشاهده نتیجه نماید. روش سومی نیز وجود دارد که در آن داوطلبان می توانند با وارد نمودن شماره پرونده و شماره داوطلبی نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری را مشاهده نمایند.

توضیحات پایانی در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری

در صورتی که داوطلبان بنا به هر دلیل به اطلاعاتی همچون شماره پروند و یا شماره داوطلبی خود دسترسی نداشته باشند می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سامانه سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به دریافت مجدد این اطلاعات نمایند. همچنین در صورتی داوطلبان در این مرحله در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی خود پذیرش کسب نکنند می توانند نسبت به نتیجه اعتراض نمایند. برای اعتراض به نتاج نیز می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سامانه سنجش متن اعتراض خود را تکمیل نمود و ارسال نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

مطالب مفید  نتایج تکمیل ظرفیت دکتری سراسری

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری

دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

منبع:

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری کنکور سراسری