نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2438" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد[/caption]

 

توضیحات ابتدایی در نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سوالاتی در ذهن داوطلبان ایجاد می گردد که به دنبال پاسخی برای این سوالات هستند که این مقاله با هدف پاسخگویی برای این سوالات منتشر شده است. از جمله این سوالات می توان به زمان نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و نحوه دریافت آن اشاره نمود. برای دریافت توضیحات در این زمینه می توانید به ادامه این مقاله مراجعه نمایید

زمان نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که در هفته اول مهر ماه برای ورود به دانشگاه آزاد از این طریق اقدام نموده اند می توانند برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اواسط و یا اواخر مهر ماه اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزادمتناسب با زمان اتمام ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشد. از این رو در صورتی که پروسه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با تاخیر شروع گردد اعلام نتایج نبز به همان نسبت با تاخیر همراه خواهد بود.

نحوه اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به این که تمامی نتایج دانشگاه آزاد از طریق سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد انجام می گیرد از این رو داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز بایستی به این سامانه مراجعه نمایند به همین جهت به هنگام ورود به این سامانه در صورتی که لینک اعلام نتایج فعال بوده باشد ابتدا بر روی این لینک کلیک نموده تا وارد بخش ورود اطلاعات داوطلب شوید. به هنگام ورود به این بخش با تصویر زیر مواجعه می شوید. برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با توجه به توضیحات بعدی با یکی از این دو روش اقدام نمایید.

 

[caption id="attachment_2439" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد[/caption]

 

دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با روش اول

در روش اول داوطلبان بایستی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در بخش تعیین شده وارد نمایند. این کد در واقع همان کدی است که داوطلبان به هنگام دریافت نتیجه یا کارنامه اولیه خود در سایت سازمان سنجش مشاهده نموده اند. این کد که در قسمت پایین کارنامه اولیه داوطلبان قرار داده شده است برای انتخاب رشته و دریافت نتایج دانشگاه آزاد کاربرد دارد. در صورتی که داوطلبان این کد دسترسی ندارند می توانند برای دریافت آن با سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و از طریق کارنامه اولیه آن را دریافت نمایند. البته می توان در صورت در دسترس نبودن کد دسترسی از روش دوم نیز استفاده نایند.

دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با روز شوم

در روش دوم دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی اطلاعات شناسنامه ای خود که شامل نام ، نام خانوادگی ، سال تولد و شماره شناسنامه است را در بخش های مشخص شده وارد نمایند. این روش به خاطر این که برای اعلام نتایج از اطلاعات در دسترس استفاده می نماید روشی راحت برای دریافت نتایج به حساب می آید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منبع:

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد