نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2842" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری[/caption]

 

 

موارد مطرح در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری مواردی مطرح می باشد که معمولا داوطلبان در زمینه آن اطلاعات کاملی ندارند و این مقاله در واقع برای ارائه این اطلاعات برای داوطلبان نگاشته شده است. در این بخش از مقاله به صورت فهرست وار به بیان این موارد خواهیم پرداخت تا در ادامه به توضیح در رابطه آنها بپردازیم.

  1. زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری
  2. نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری
  3. توضیحات پایانی در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

پس از این که بازه زمانی تکمیل ظرفیت به اتمام رسد و داوطلبان در تکمیل ظرفیت شرکت نمودند معمولا در بازه زمانی یک الی دو هفته ای نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری از طریق سامانه سنجش اعلام می گردد. از این رو و با توجه به این که تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری در اخرین دوره آن در اواخر مهر ماه به اتمام رسید و نتایج آن از ده آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت. با توجه به ابن توضیحات داوطلبان در فاصله بسیار کمی از اتمام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری می توانند نسبت به دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری اقدام نمایند.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری از به مانند سایر مراحل ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انجام می گیرد. به همین سبب داوطلبان در بازه زمانی اعلام نتایج بایستی به این سامانه وارد شده و از طریق بخش کارشناسی ارشد آن برای دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد سامانه و کلیک بر روی لینک دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری وارد بخش دریافت اطلاعات داوطلب می شوید و با یکی از دو روشی که در تصویر زیر می بینید برای دریافت نتیجه اقدام نمایید.

 

[caption id="attachment_2841" align="aligncenter" width="600"]نتایج تکمیل ظرفیت ارشد کنکور سراسری نتایج تکمیل ظرفیت ارشد کنکور سراسری[/caption]

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری از طریق دو روش

داوطلبان همانگونه که در تصویر بالا می بینند برای نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری در روش اول بایستی اطلاعات خود را که شامل شماره پروند و کد پیگیری ثبت نام را در بخش مشخص شده وارد نمایند. این اطلاعات در زمان انجام تکمیل ظرفیت و در پایان آن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای روش دوم نیز شماره پروند به همرا کد ملی و سال تولد برای دریافت نتیجه نیاز می باشد. لازم به ذکر است که داوطلبان در صورت در دسترس نبودن این اطلاعات می توانند از طریق سیستم پاسخگویی برای دریافت آن اقدام نمایند.

توضیحات پایانی در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

پس از این که داوطلبا پس از اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری در صورتی نتیجه قبولی را کسب نموده و در یکی از رشته محل های انتخابی قبول شده باشند بایستی برای ادامه مراحل ثبت نام خود به صورت حضوری به واحد مربوطه مرجعه نمایند. البته در صورتی در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی قبول نشده باشند می توانند برای ورودی بهمن ماه نیز اقدام نمایند که البته برای ورودی بهمن ماه تنها رشته محل های دانشگاه غیر انتفاعی وجود خواهد داشت.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

فراگیر دانشگاه پیام نور

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد

مطالب مفید نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 منبع:

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری