نتایج کنکور دکتری سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج کنکور دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2896" align="aligncenter" width="600"]نتایج کنکور دکتری سراسری نتایج کنکور دکتری سراسری[/caption]

 

 

موارد مطرح در نتایج کنکور دکتری سراسری

در زمینه نتایج کنکور دکتری سراسری داوطلبان به برخی موارد بایستی توجه داشته باشند که رد این مقاله به صورت مختصر در زمینه این موارد توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. البته با توجه به این که داوطلبان مقطع دکتری در این زمینه تجربه مناسبی دارند اما بیان این موارد در این بخش خالی از لطف نمی باشد.  از این رو در این بخش به بیان تیتر وار موارد مطرح در این مقاله به سیاق سایر مقالات منتشر شده در این سایت می پردازیم تا در ادامه به توضیح هر کدام به صورت جداگانه بپردازیم.

  1. زمان اعلام نتایج کنکور دکتری سراسری
  2. نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری سراسری

 

زمان اعلام نتایج کنکور دکتری سراسری

پس از این که داوطلبان در بازه زمانی مشخص که بر اساس آخرین دوره برگزاری کنکور دکتری اردیبهشت ماه می باشد در انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری شرکت نموده و کد رهگیری انتخاب رشته برای آنها صادر گردید بایستی در انتظار نتایج کنکور دکتری سراسری بمانند. البته مرحله دعوت به مصاحبه نیز دارند که پس از طی این مراحل در نهایت در شهریور ماه نتایج نهایی و پذیرفته شدگان اعلام می گردد.

نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری سراسری

داوطلبان پس از این که در آزمون دکتری شرکت نمودند در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه به صورت مشترک از طریق سامانه سنجش به نشانیwww.sanjesh.org نتایج اولیه یا همان کارنامه اولیه خود را دریافت می نمایند. پس از طی مراحل انتخاب رشته توسط داوطلبان مجاز شده ، سازمان سنجش برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه های سراسری و مرکز سنجش آزاد نیز برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه های آزاد به بررسی شرایط داوطلبان شرکت کننده در انتخاب رشته پرداخته و از آنان دعوت به مصاحبه می نماید. البته اطلاع رسانی در زمینه زمانبندی دعوت به مصاحبه در دانشگاه های سراسری به وسیله خود دانشگاه نیز انجام می گیرد. پس از طی نمودن مراحل مصاحبه داوطلبان در سهریور ماه نتایج کنکور دکتری سراسری را دریافت خواهند نمود. برای این منظور نیز داوطلبان دانشگاه سراسری با ورود به سامانه سنجش و بخش دکتری تخصصی از طریق لینک مربوطه نتیجه نهایی خود را دریافت می نمایند. برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد نیز سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org متولی اعلام نتایج می باشد.

[caption id="attachment_2895" align="aligncenter" width="600"]نتایج دکتری سراسری نتایج دکتری سراسری[/caption]

نحوه مشاهده نتایج کنکور دکتری سراسری

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می نمایید داوطلبان می توانند با استفاده از سه روش نتایج کنکور دکتری سراسری را دریافت نمایند. در روش اول داوطلبان بایستی شماره داوطلبی به همراه شماره شناسنامه خود را در کادر مربوطه وارد نمود و بر روی آیکون مشاهده نتیجه کلیک نماید. در روش دوم نیز داوطلبان شماره پروند و شماره شناسنامه را در کادر بایستی وار نماید و در روش سوم شماره پروند به همراه شماره داوطلبی بایستی وارد گردد. در صورتی که داوطلبی به شماره پروند و یا شماره داوطلبی خود دسترسی نداشته باشد می تواند از طریق سیستم پاسخگویی سامانه سنجش اقدام به دریافت آن نماید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  نتایج کنکور دکتری سراسری  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه سراسری

دکتری دانشگاه آزاد

دکتری وزارت بهداشت

دکتری دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی پیوسته دانشگاه سراسری

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

مطالب مفید  انتخاب رشته کنکور دکتری سراسری

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

لیست رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

منبع:

نتایج کنکور دکتری سراسری