www.azmoon.org

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه www.azmoon.org و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_770" align="aligncenter" width="600"]www.azmoon.org www.azmoon.org[/caption]

بخش های مهم سایت www.azmoon.org

این سایت دارای بخش های مختلفی می باشد که در این قسمت به بیان بخش های کاربردی آن خواهیم پرداخت و در ادامه هر کدام از این قسمت ها را توضیح خواهیم داد.

  • لینک های ثبت نام در مقاطع مختلف
  • سیستم خرید کارت اعتباری
  • سیستم اعلام نتایج
  • بخش پاسخگویی به سوالات
  • بخش تسهیلات و وام ها

لینک ثبت نام مقاطع مختلف در سایت  www.azmoon.org

به هنگام ورود به سایت www.azmoon.org در دسترس ترین قسمت این سایت بخش ثبت نام آن می باشد. این بخش در در صفحه اول سایت می باشد و شامل ثبت نام در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می باشد.در صورتی که هر کدام از داوطلبان دارای شرایط ثبت نام در یکی از این مقاطع را دارا باشد از این بخش برای ثبت نام خود بایستی استفاده نماید. البته در زمانی که این مطلب تهیه می شد لینک ثبت نام این مقاطع غیر فعال بود.

 

[caption id="attachment_772" align="aligncenter" width="600"]azmoon.org azmoon.org[/caption]

نحوی ثبت نام در سایت www.azmoon.org

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را به صورت با آزمون یا بدون آزمون دارند بایستی با مراجعه به سایت www.azmoon.org بر روی لینک ثبت نام یا انتخاب رشته کلیک نموده و وارد بخش ثبت نامی یا انتخاب رشته مقطع مورد نظر خود شوند. البته قبل از هر اقدامی بایستی بر اساس توضیحاتی که در بخش بعدی این مقاله داده خواهد شد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام یا انتخاب رشته خود اقدام نمایند. پس از آن با وارد نمودن اطلاعات کارت صحفه ثبت نام اختصاصی خود را باز نموده و بر اساس دستورالعمل مشخص فرایند ثبت نام را تکمیل نموده و نسبت به دریافت کد پیگیری ثبت نام اقدام نمایند.

سیستم خرید کارت اعتباری در سامانه www.azmoon.org

برای تمامی ثبت نام ها و انتخاب رشته هایی که در سایت www.azmoon.org انجام می گیرد داوطلبان بایستی کارت اعتباری ثبت نام و یا انتخاب رشته را خریداری نمایند. برای این منظور می توانند از لینکی که برای این منظور در کاره سایت قرار دارد اقدام نمایند. و یا اینکه از وارد بخش ثبت نام و یا انتخاب رشته مورد نظر شد و در آن قسمت خرید کارت را انجام دهند. لازم به ذکر است که برای خرید کار اعتباری نیاز به داشتن کارت بانکی که دارای رمز دوم است می باشد.

سیستم اعلام نتایج www.azmoon.org

پس از انجام ثبت نام و یا انتخاب رشته داوطلبان بایستی با توجه به زمان اعلام شده نسبت به دریافت نتیجه ثبت نام و یا انتخاب رشته خود اقدام نمایند. برای این منظوردانشگاه آزاد سامانه ای مستقل نسبت به سایت www.azmoon.org به نشانی اینترنتی azmoon.net طراحی نموده است که در آن داوطلبان تمامی نتایج ثبت نام ها یا انتخاب رشته های خود را می توانند مشاهده نمایند.

 

[caption id="attachment_773" align="aligncenter" width="600"]www.azmoon.org سایت www.azmoon.org سایت[/caption]

بخش پاسخگویی به سوالات سایت  www.azmoon.org

داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه ثبت نام و یا موارد دیگر می توانند به این قسمت مراجعه نمایند.

بخش تسهیلات و وام ها www.azmoon.org

در این قسمت از سایت www.azmoon.org داوطلبان می توانند اطلاعاتی در زمینه انواع وام هایی که دانشگاه آزاد در طول دوره تحصیلی در مقاطع مختلف در اختیار دانشجویان خود قرار می دهدبدست آورند. با ورود به این بخش توضیحاتی هر چند کوتاه در زمینه انواع وام ها را میتوان مشاهده نمود. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از نحوی دریافت و بازپرداخت این وام ها به وام های دانشگاه ازاد مراجعه نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه www.azmoon.org و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید www.azmoon.org

کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

منبع:

www.azmoon.org