کارکرد های اصلی سایت www.saja.medu.ir

دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارند برای این اقدامات می توانند از  سایت www.saja.medu.ir استفاده نمایند :

  1. ثبت نام مدارس شاهد
  2. اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش و تحصیل مدارس شاهد
  3. زمان ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد
  4. اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد

کارکرد های متعددی نیز می توان برای این سایت برشمرد که داوطلبان می توانند با ورود به این سایت نسبت به سایر این کارکردها اطلاع حاصل نمایند.

در ادامه این بخش به توضیح و بیان هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

 

ثبت نام مدارس شاهد در سایت www.saja.medu.ir

همانگونه که بیان شد یکی از مهمترین بخش ها و کارکرد های این سامانه امکان ثبت نام مدارس شاهد در این سایت می باشد. برای این منظور داوطلبان بایستی با توجه به زمانبندی اعلام شده از سوی سایت با ورود به این سایت در صفحه اصلی آن با ورود به بخش ثبت نام مدارس شاهد وارد بخش اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد در سایت www.saja.medu.ir  شوند.

در این بخش برای ورود به پنل ثبت نام بایستی دانش آموزان کد ملی و شماره سریال شناسنامه ای خود را به عنوان کد کاربری و کلمه عبور وارد کنند تا سامانه ثبت نام برای آنها فعال شود. سپس نسبت به پر کردن بخش هایی که شامل اطلاعات داوطلب است نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

 

اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش و تحصیل مدارس شاهد در سایت www.saja.medu.ir

از بخش های مهم دیگر این سایت بخشی است که در آن شرایط و ضوابط تحصیل در مدارس شاهد بیان شده است. در این قسمت شرایط کلی پذیرش دانش اموزان در مقاطع مختلف مدارس شاهد بیان شده است و داوطلبان می توانند با مطالعه این بخش اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب نمایند.

زمان ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد در سایت www.saja.medu.ir

اعلام زمانبندی های ثبت نام در این سایت نیز از بخش های کاربردی این سامانه می باشد. داوطلبان می توانند برای مشاهده زمانبندی ثبت نام های مدارش شاهد با مراچعه به سایت www.saja.medu.ir  در صفحه اصلی این سایت  در داخل کادر زرد رنگی زمانبندی ثبت نام ها را مشاهده فرمایند.

 

[caption id="attachment_557" align="aligncenter" width="600"]www.Saja.medu.ir www.Saja.medu.ir[/caption]

 

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

در بخش های مختلف این مقاله بیان شد که تمامی اقداماتی که داوطلبان بایستی برای پذیرش و ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند در این سایت قرار دارد. اعلام نتایج مدارس شاهد نیز یکی دیگر از بخش های پر کاربرد سایت www.saja.medu.ir به حساب می آید. برای دریافت نتایج ثبت نام داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت در بخش اعلام نتایج و وارد کرد کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز وارد پنل ثبت نام خود شده و نسبت به دریافت نتیجه ثبت نام خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که در این مرحله نتیجه ثبت نامشان قبول شده باشند بایستی هرچه شریعتر نسبت به ثبت نام حضوری در مدرسه اقدام نمایند چرا که مهلت ثبت نام حضوری معمولا تمدید نمی شود.

همچنین داوطلبانی که با ثبت نام اینترنتی آنها موافقت نشده است می توانند در بازه زمانی مشخص نسبت به نتیجه ثبت نام اعتراض نمایند. برای این منظور نیز در داخل پنل کاربری داوطلبان آیکنی جهت اعتراض به نتایج مدارس شاهد گنجانده شده است که از این طریق می توانند نسبت به نتیجه ثبت نام اعتراض نمایند.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی برای سایت www.saja.medu.ir داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط  www.saja.medu.ir

مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد

زمان ثبت نام مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد

منبع:

www.saja.medu.ir