www.sanjesh.isfedu.ir

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_731" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

بخش های مختلف سایت www.sanjesh.isfedu.ir

همانگونه که در بخش ابتدایی این مقاله بیان شد این سایت دارای کاربردهای مختلفی برای داوطلبان آزمون نمونه دولتی می باشد که اطلاع از آن یک ضرورت به حساب می آید. در این قسمت از مقاله به صورت تیتر وار به بیان این بخش ها و کارکرد های این سامانه خواهیم پرداخت. و در ادامه به توضیح کامل هر کدام ز این بخش ها خواهیم پرداخت.

  1. ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  3. شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی
  4. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
  5. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی
  6. اعتراض به نتیجه آزمون
  7. تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی
  8. ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان

ثبت نام آزمون نمونه دولتی در  www.sanjesh.isfedu.ir

مهمترین کاربرد سایت www.sanjesh.isfedu.ir در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی  می باشد و عمد بازدید های این سایت مربوط به همین ثبت نام است. و از این روست که این سایت را با عنوان سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  می شناسند. برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی  اصغهان داوطلبان می بایست در بازه زمانی اواسط اسفند ماه که لینک ثبت نام فعال می شود به این سامانه مراجعه نمایند. به هنگام ورود به سامانه داوطلبان در ابتدای صحفه با لینک ثبت نام آزمون نمونه دولتی  مواجه می شود و با کلیک بر روی این لینک صحفه ثبت نام آزمون برای آنها باز می شود. در این بخش ابتدا می بایست بر اساس دستورالعملی که در ادامه بیان می شود نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نموده و سپس مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. برای تکمیل ثبت نام لازم است داوطلبان اطلاعات خود را در کادر های تعین شده وارد نموده و مراحل ثبت نام خود را برای آزمون نمونه دولتی اصفهان تکمیل نمایند.

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون نمونه دولتی در www.sanjesh.isfedu.ir

در بخش قبل بیان شد که برای تکمیل فرایند ثبت نام ابتدا می بایست نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمود. برای این منظور داوطلبان پس از ورود به صحفه ثبت نام خود بر روی لینک خرید کارت کلیک نموده و وارد بخش خرید کارت شوند و با وارد نمود کد ملی دانش آموز خرید کارت را انجام دهند. مبلغ خرید کارت معمولا در حدود 15 تا 20 هزار تومان می باشد. پس از خرید کارد و وارد نمودن اطلاعات کارد فرایند ثبت نام آزمون داوطلب را تکمیل نمود.

اطلاع از شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی در www.sanjesh.isfedu.ir

دانش آموزان مناسب است قبل از هر اقدامی نسبت به اطلاع از شرایط و ضوابط خاص مدارس نمونه دولتی  اقدام نمایند. برای اطلاع از این شرایط و ضوابط می توان با مراجعه به سایت www.sanjesh.isfedu.ir فایل مربوطه را دانلود نموده و مطالعه نمایند. در این فایل اطلاعاتی جدا از شرایط و ضوابط این مدارس نیز وجود دارد که می توانند برای دانش آموزان مناسب باشد که از آن جمله می توان به ظرفیت های رشته ها و کلاس ها ، آدرس مدارس و... اشاره نمود.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی  در www.sanjesh.isfedu.ir

برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی  نیاز است که داوطلبان بعد از تکمیل ثبت نام و چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. این کارت که به هنگام برگزاری آزمون بایستی حتما در اختیار داوطلبان باشد یک هفته قبل از برگزاری آزمون در درگاه اینترنتی www.sanjesh.isfedu.ir قابل دریافت می باشد. از این رو داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی  در بازه زمانی یک هفته قبل از برگزاری آزمون با ورود به این سامانه و وارد نمودن اطلاعات خود نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  در www.sanjesh.isfedu.ir

پس از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی  اصفهان مهمترین موردی که داوطلبان برای آن به این سامانه مراجعه می نمایند جهت اطلاع از نتایج آزمون می باشد. نتایج معمولا به صورت کشوری در یک بازه زمانی مشترک و یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون در این درگاه اطلاع رسانی می شود. از این رو داوطلبان بایستی در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه و وارد نمودن اطلاعات کاربری خود وارد پروفایل شخصی خود شده و نسبت به دریافت نتیجه آزمون اقدام نمایند.

 

[caption id="attachment_729" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

اعتراض به نتیجه آزمون در www.sanjesh.isfedu.ir

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  ممکن است برخی از داوطلبان نسبت به نتیجه اعلامی اعتراض داشته باشند. در این شرایط این دسته از داوطلبان که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند می توانند در بخش مشخص شده ی صحفه کاربریشان نسبت به نتیجه آزمون اعتراض خود را اعلام نمایند.

نتایج اعتراض معمولا یک هفته پس از پایان زمان اعتراض از طریق هیمن سایت اعلام می گردد.

تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی  در www.sanjesh.isfedu.ir

پس اعلام اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی  اصفهان و ثبت نام قبول شدگان معمولا بخشی از ظرفیت تعین شده مدارس ممکن است خالی بماند که در این حالت برای پر کردن این ظرفیت های خالی اقدام به جذب و پذیرش از میان افرادی که در لیست انتظار هستند می کنند. در این حالت این دسته از داوطلبان می توانند از تکمیل ظرفیت به عنوان آخرین فرصت برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی  استفاده نمایند. که مراحل آن در سایت www.sanjesh.isfedu.ir انجام می گیرد.

 

ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان در www.sanjesh.isfedu.ir

یکی دیگر از مواردی که داوطلبان به خاطر آن به این سامانه مراجعه می کنند ثبت نام مدارس فرهنگ می باشد. ثبت نام مدارس فرهنگ برای داوطلبان متوسطه دوم در رشته علوم انسانی می باشد . ثبت نام این مدارس نیز مراحلی مشابه با ثبت نام آزمون نمونه دولتی  دارد. این ثبت معمولا در بازه زمانی اسفند ماه شروع می گردد. و داوطلبان می توانند پس از مدارس نمونه دولتی ،ثبت نام و تحصیل در مدارس فرهنگ را جزو برنامه های خود قرار دهند.

[caption id="attachment_730" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.isfedu.ir www.sanjesh.isfedu.ir[/caption]

 

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون نمونه دولتی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط www.sanjesh.isfedu.ir

مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس ماندگار البرز

www.azmoon.tehranedu.ir

منبع:

www.sanjesh.isfedu.ir