www.sanjesh.org

 

[caption id="attachment_2540" align="aligncenter" width="600"]www.sanjesh.org www.sanjesh.org[/caption]

 

بخش های مختلف www.sanjesh.org

به هنگام وورد به www.sanjesh.org بخش های مختلفی را در دسترس خود می بینید. این بخش های مختلف با توجه به نیاز های مراجه کنند گان به این سامانه در دسترس قرار گرفته است. این بخش ها از طریق نوار ابزاری در سمت راست سامانه در دسترس می باشد. در این مقاله به صورت کوتاه در زمینه بخش های مختلف این سامانه توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. از جمله مواردی که در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. بخش مقاطع تحصیلی در www.sanjesh.org
  2. بخش دانشگاه ها در www.sanjesh.org
  3. بخش آزمون ها در www.sanjesh.org
  4. سیستم پاسخگویی در www.sanjesh.org

بخش مقاطع تحصیلی در www.sanjesh.org

به هنگام ورود به سایت www.sanjesh.org داوطلبان می توانند از طریق نوار ابزاری که در سمت راست سایت قرار دارد اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه مقاطع مختلف کسب نمایند. این مقاطع در واقع شامل سراسری ، کارشناسی ارشد ، کاردانی به کارشناسی ، کاردانی فنی و حرفه ای و دکتری تخصصی می باشد. در واقع تمامی ثبت نام های ، دفترچه های انتخاب رشته ، اعلام نتایج آزمون ها یی که در این مقاطع برگزار می گردد و سازمان سنجش مجری آن است از طریق این بخش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو در صورتی که داوطلبی قصد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری را داشته باشد برای ثبت نام در بازه زمانی مشخص بایستی وارد بخش کارشناسی ارشد در این سایت گردد.

بخش دانشگاه ها در www.sanjesh.org

در نوار ابزار مربوطه دو بخش از آن اختصاص به دانشگاه پیام نور  و دانشگاه علمی کاربردی دارد. با ورود به این قسمت داوطلبان می توانند اطلاعاتی در زمینه ثبت نام ها و آزمون هایی که مختص این دو دانشگاه است و از طریق این سامانه صورت می گرد را در اختیار گیرند. از ثبت نام های مهمی که از این بخش صورت می گیرد می توان بهثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی  و ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اشاره نمود.

بخش آزمون ها در www.sanjesh.org

سازمان سنجش به جهت برخورداری از امکانات و همچنین تجربه های مختلفی که در زمینه آزمون های دانشگاهی در این چند ساله کسب نموده در زمینه دیگر آزمون ها نیز فعالیت دارد. از آزمون هایی که توسط این سامانه سنجش یه نشانی www.sanjesh.org صورت می گیرد می توان به آزمون های بین المللی ، آزمون استعداد درخشان ، آزمون TOLIMO و آزمون های استخدامی اشاره نمود.

آزمون های بین المللی در واقع آزمون های زبان یا سایر آزمون های بین المللی را شامل می گردد. آزمون های استعداد درخشان شامل ازمون های جشواره های خوارزمی ، جوان خوارزمی ، رازی ابن سینا ، استعداد درخشان مقاطع تحصیلی و... را شامل می گردد. آزمون های استخدامی نیز مربروط به آزمون استخدامی سازمان های مختلف دولتی و یا غیر دولتی که از طریق آزمون استخدام می نماید ست.

 

[caption id="attachment_2543" align="aligncenter" width="600"]سامانه سنجش سامانه سنجش[/caption]

 

سیستم پاسخگویی در www.sanjesh.org

یکی از بخش های مهمی که برای تمامی کاربران سایت www.sanjesh.org در نظر گرفته شده است سیستم پاسخگویی می باشد. در مراحل مختلفی که با اسن سامانه درگیر می باشید ممکن است سوالات و یا مشکلاتی داشته باشد که این طریق می توانید ب راه حل برسید. یکی از کاربرد های مهم این بخش می توان در زمینه بازیابی اطلاعات ثبت نام داوطلبان اشاره نمود. که ابتدا بایستی عضو این سیستم شده و سپس در خواست دریافت دوباره اطلاعات ثبت نام را داد.

توضیحات پایانی در www.sanjesh.org

از دیگر بخش های کاربردی این سامانه بخش خرید کارت می باشد که برای خرید کارت ثبت نام های مختلف تعری شده است. دیگر بخش نیز می توان به قسمت دریافت فایل اشاره نمود که برای دریافت دفترچه های مختلف در دسترس داوطلبان قرار گرفته شده است. این بخش ها به طور کلی در قسمت دسترسی سریع سامانه قرار دارد. با توجه به کاربرد های مختلف این سامانه و همچنین محدودت هایی که در این نوشتار وجود دارد به طور خلاصه در زمینه بخش های مختلف این سامانه توضیح داده ایم. از این رو داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات کامل به خود این سامانه به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

مطالب مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

 منبع:

www.sanjesh.org