آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 هدف مشاورین ما با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پاسخ گویی به تمام سوالات شما و فراهم آوردن بستری است که در آن بتوانید با در نظر گرفتن علایق و توانایی و شرایط تحصیلی خود، بدون نگرانی و هدر دادن زمان در بهترین مسیر تحصیلی قدم بگذارید.

مشاوره با افراد آگاه و مجرب، شما را یک گام به اهدافتان نزدیک تر می کند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2263" align="aligncenter" width="600"]آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد[/caption]

 

 

چه زمانی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنیم؟

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد هر ساله در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته  و در دو مرحله و دو نیمسال ( مهر و بهمن) انجام می شود.  ورودی های مهرماه باید از اواسط مرداد و ورودی های بهمن ماه از اواسط دی ماه اقدام به ثبت نام کنند.

داوطلبین باید مدارک خود را تا قبل از آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تکمیل کنند.

شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

تمام داوطلبینی که مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی دارند با هر رشته ی تحصیلی می توانند با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام تنها به صورت اینترنتی و از سایت اصلی خود سازمان انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به این منوال است که داوطلب ابتدا باید در زمان تعیین شده، دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و پس از انتخاب رشته به سایت اصلی به آدرس www.azmoon.org مراجعه کرده و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور را از سایت آزمون خریداری کند. پس از آن شماره سریالی دریافت خواهد کرد که با استفاده از آن می تواند وارد سامانه ثبت نام شود. سپس اطلاعات شخصی و کد رشته ی موردنظر خود را وارد نماید و در انتها با زدن کلید ثبت نهایی، ثبت نام خود را تایید کرده و رسید دریافت کند.

لازم به ذکر است که چنانچه رسید خود را در زمان آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دریافت نکنید، ثبت نام شما تکمیل و قطعی نشده است. اگر به هنگام ثبت نام در هر کدام از مراحل با مشکلی مواجه شدید، در هر کجای کشور که هستید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

[caption id="attachment_2261" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد[/caption]

 

شرط معدل در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

براساس قوانین مصوبه ی جدید، شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 97 در نظر گرفته شده است. بدین معنی که افرادی که از معدل بالاتری برخوردار باشند، شرایط بهتری برای ورود به دانشگاه آزاد خواهند داشت. معیار اصلی معدل کتبی دیپلم می باشد. البته ممکن است آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط جدیدی در این زمینه مطرح باشد که تا کنون اطلاعیه جدیدی در این زمینه منتشر نشده است.

مدارک  و سوابق تحصیلی موردنیاز

هر کدام از مقاطع تحصیلی (کاردانی پیوسته/ کاردانی ناپیوسته/ کارشناسی پیوسته / کارشناسی ناپیوسته) شرایط خاص خود را دارا می باشند. مثلا دانش آموزی که مدرک دیپلم دارد اجازه ی ثبت نام در رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد را ندارد و باید رشته های کاردانی دانشگاه آزاد را انتخاب کند. اما با مدرک فوق دیپلم می تواند در رشته های کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته ثبت نام کند. داوطلبان عزیز با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بایستی با توجه به مدرک پایه خود در یکی از این مقاطع برای ثبت نام خود اقدام نمایند. شایان ذکر است دانشگاه آزاد در مقطع ارشد، ثبت نام بدون آزمون ندارد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

منبع:

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد