اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

داوطلبان عزیز برای اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان با شماره 9099071375 از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور تماس بگیرید. مشاورین سپید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

[caption id="attachment_2567" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان[/caption]

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

همانگونه که در بخش قبل بیان شد در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان موارد مختلفی مورد توجه قرار می گیرد که در این قسمت از مقاله به بیان این موارد خواهیم پرداخت و در ادامه مقاله هر کدام از این موارد را یک به یک توضیح خواهیم داد.

  1. نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان
  2. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان
  3. سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان
  4. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان
  5. ثبت نام حضوری مدارس تیزهوشان اصفهان

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

همانگونه که بخش های مختلف بیان نموده ایم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان و تمامی مراحل مربوط به این آزمون از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی  www.azmoon.medu.ir  اقدام نمود. تمامی مراحل مربوط به آزمون تیزهوشان از طریق همین سایت انجام میگیرد . در بخش بعدی این مقاله در زمینه نحوه اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان توضیحاتی خواهیم داد.

نحوه دریافت و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

داوطلبانی که در آزمون مدارس تیزهوشان اصفهان شرکت نموده اند برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان بایستی به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی  www.azmoon.medu.ir  مراجعه نمایند. از این رو نتایج آزمون تیزهوشان به صورت استانی اعلام نمی گردد. بنابراین سایت اعلام نتایج استانی به هیج عنوان نداریم.

همچنین داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ عنوان لیست پذیرفته شدگان به صورت کلی در سایتی اعلام نمی شود. بلکه نتیجه آزمون به صورت فردی و با وارد نمودن اطلاعات فرد در پنل شخصی داوطلب اعلام می شود. از این رو داوطلبان برای ورود به پنل شخصی خود به این قسمت باید مراجعه نمایند.

[caption id="attachment_2568" align="aligncenter" width="600"]نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان[/caption]

با وارد نمودن این اطلاعات داوطلب وارد پنل کاربری خود می شود و می تواند نتیجه آزمون خود را دریافت نماید. در این قسمت اطلاعات شخصی داوطلب را می توان مشاهده نمود. در زیر ستون وضعیت قبولی مشخص می شود که داوطلب در آزمون قبول شده است و یا نه. همچنین با کلیک بر روی گزینه مدیریت داوطلب در صورت قبولی می تواند نام مدرسه که در آن قبول شده است را مشاهده نماید و برای داوطلبانی که پذیرفته نشده اند در این بخش کارنامه داوطلب را می توان مشاهده نمود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان معمولا زمان خاصی از قبل تعیین نمی شود ولی بر اساس روال گذشته و سنوات قبل می توان گفت که نتایج این آزمون معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت www.azmoon.medu.ir  براساس دستورالعملی که در بخش قبل بیان نموده ایم با ورود به پنل شخصی هر داوطلب اطلاع رسانی می شود.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و دریافت نتایج داوطلبان در صورتی که هر کدام از داوطلبان بنا به هر دلیلی حد نصاب لازم را بدست نیاورده باشند می توانند به نتیجه آزمون خود اعتراض نمایند. برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان با ورود به پنل کاربری داوطلب و کلیک بر روی گزینه اعتراض داوطلبان و ارائه توضیحاتی در زمینه دلایل اعتراض خود درخواست بررسی دوباره کارنامه خود را ارائه نمایند.

[caption id="attachment_2569" align="aligncenter" width="600"]اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان[/caption]

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان مشکلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

ثبت نام حضوری مدارس تیزهوشان اصفهان

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان و اعلام قبولی داوطلب در آزمون ورودی از آنجایی که در کارنامه قید می گردد که داوطلب در کدام مدرسه مورد پذیرش قرار گرفته است بایستی با توچه به جدول زمانبندی اعلام شده از سوی مدارس با در دست داشتن مدارک اعلام شده و پرونده دانش آموز قبول شده در آزمون نسبت به ثبت نام حضوری اقدام شود.

لازم به ذکر می باشد که در صورتی بنا به هر دلیلی داوطلب در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام حضوری خود اقدام نکند این عمل به منزله انصراف داوطلب از تحصیل در مدرسه به حساب می آید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید سپید در ارتباط باشید.

آدرس مدارس تیزهوشان استان اصفهان

ردیف منطقه نام مدرسه مقطع آدرس و شماره تلفن
۱ ۳ تیزهوشان پسرانه شهید اژه ای ۱ متوسطه دوره اول اصفهان خیابان‌ شهدای صفّه‌ – بالاتر از بیمارستان الزهرا
۰۳۱۳۶۲۰۱۳۱۸
۲ ۱ تیزهوشان پسرانه شهید اژه ای ۲ متوسطه دوره اول خیابان ابوذر – کوچه امام زاده ابراهیم – بن بست شهید داوری
۳۲۳۵۰۴۹۰
۳ ۲ تیزهوشان پسرانه شهید اژه ای ۳ متوسطه دوره اول خ سروش میدان قدس
۳۴۴۵۰۰۰۲
۴ ۲ تیزهوشان دخترانه فرزانگان امین ۲ متوسطه دوره اول خیابان استانداری، فرعی فرشادی، کوچه فضائلی
۳۲۲۰۱۵۱۶
۵ ۳ تیزهوشان دخترانه فرزانگان امین ۱ متوسطه دوره اول خیابان شیخ مفید، کوچه فرزانگان
۰۳۱ ۳۶۶۱ ۰۳۳۶
۶ ۵ تیزهوشان دخترانه فرزانگان امین ۳ متوسطه دوره اول خیابان چهارباغ خواجو-خیابان شهدای خواجو- کوچه ساغری(شماره۶)
۳۲۷۴۷۰۳۵
۷ ۳ تیزهوشان پسرانه شهید اژه ای ۱ متوسطه دوره دوم  
۸ ۴ تیزهوشان پسرانه شهید اژه ای ۲ متوسطه دوره دوم تقاطع خیابان سروش و مجلسی
۳۴۴۵۰۲۹۹
۹ ۵ تیزهوشان دخترانه فرزانگان امین ۲ متوسطه دوره دوم خیابان نجفی
۳۲۶۴۴۷۷۴

داوطلبان عزیز برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان و کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارس تیزهوشان استان اصفهان با شماره 9099071375 از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور تماس بگیرید. مشاورین سپید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

مدارس تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

منبع:

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان - www.azmoon.medu.ir