اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_1222" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد[/caption]

موارد مطرح در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد سوالات مختلفی ممکن است برای داوطلبان شرکت کننده در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد مطرح گردد. جهت یافتن پاسخ به این سوالات به این دسته از داوطلبان توصیه می شود که ادامه این مقاله را مطالعه نمایند.

از جمله سوالات مطرح در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می توان به این موارد اشاره نمود.

  1. زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد
  2. نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد
  3. اقدامات پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد رابطه مستقیمی با اتمام تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد دارد. به این صورت که پس از اتمام زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد  و در فاصله یک الی دوهفته ای معمولا نتایج از طریق سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو به طور حدودی می توان زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد آبان یا حتی اوایل آذر ماه اعلام نمود. البته این زمان با توجه به سنوات گذشته ممکن است تغییراتی داشته باشد. از این رو برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی در هر دوره به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزادمراجعه نمایند.

نحوه دریافت نتایج ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

در بخش قبل بیان شد که اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. لازم است که داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که تمامی ثبت نام های دانشگاه آزاد از طریق www.azmoon.org صورت می گیرد. به همین جهت داوطلبن نبایستی برای دریافت نتایج به این سایت مراجعه نمایند. به همین جهت داوطلبان برای اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان شد به سایت azmoon.net مراجعه نمایند. پس از ورود به این سایت همانگونه که در تصویر زیر می بینید ، ابتدا بر روی لینک اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمود و وارد صحفه اعلام نتایج شوید.

 

[caption id="attachment_1223" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد[/caption]

 

پس از این که داوطلبان وارد بخش اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد شدند ، بایستی برای دریافت نتیجه ثبت نام خود ابتدا اطلاعات کاربری خود را در بخش های تعیین شده وارد نمایند. این اطلاعات در واقع شامل شناسه انتخاب رشته و شماره شناسنامه داوطلب می باشد. شناسه انتخاب رشته یک شماره هفت رقمی است که در کارنامه نهایی کنکور سراسری داوطلبان قرار دارد.

 

[caption id="attachment_1221" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور آزاد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور آزاد[/caption]

 

اقدامات پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد در صورتی که در کارنامه داوطلب اعلام گردد که در یکی از کد رشته های انتخابی قبول شده است ، بایستی برای ادامه مراحل ثبت نام خود به واحدی که پذیرش آن را کسب نموده است مراجعه نماید. اما اگر داوطلب از هیچ کدام از رشته محل های انتخابی پذیرش کسب نکرد در این صورت می تواند برای مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد اقدام نماید. مرحله دوم معمولا با فاصله زمانی محدودی صورت می گیرد.

 

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

 منبع:

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد