اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2657" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری[/caption]

 

 

موارد مهم در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری داوطلبان به برخی نکات بایستی توجه داشته باشند. این موارد که در واقع همان سوالات احتمالی در این زمینه می باشد را در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد که می توانند برای داوطلبان مفید باشد. از جمله این موارد می توان به این چند مورد اشاره نمود.

  1. زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری
  2. نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری
  3. توضیحات پایانی در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

به طور کلی بایستی بیان گردد با توجه به این که زمان شروع فرایند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هر دوره ای متغییر بوده از این رو زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیز به همان نسبت متغییر می باشد. در آخرین دوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در اوایل دی ماه بوده از این رو این دسته از داوطلبان طبیعتا برای ورودی بهمن می توانند وارد دانشگاه می گردند. با توجه به این توضیحات داوطلبان در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت بایستی به زمان شروع فرایند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری توجه داشته باشند.

نحوه دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

آن دسته از داوطلبان ورود به دانشگاه سراسری که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیز شرکت نموده اند بایستی پس از انتشار اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بایستی برای دریافت نتیجه ثبت نام خود به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه ابتدا به بخش سراسری این سایت مراجعه نمایید. پس از ورود به این بخش بر روی لینک نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کلیک نمود و وارد بخش ورود اطلاعات داوطلب شوید. پس از ورود به این بخش داوطلبان با صفحه ای که در تصویر زیر مشاهده می نمایید روبه رو می گردند.

 

[caption id="attachment_2660" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری[/caption]

 

در این حالت داوطلبان می توانند با یکی از دو روش که در تصویر بالا می بینید برای دریافت نتیجه اقدام نمایید. در روش اول داوطلب بایستی شماره داوطلبی خود را به همراه شماره شناسنامه در کادر مربوطه وارد نمایید. شماره داوطلبی همان شماره ای است که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین بر روی صندلی داوطلب در رو کنکور درج شده است. در صورتی که امکان دریافت و مشاهده نتیجه از طریق روش اول برای داوطلب مهیا نباشد می تواند از روش دوم استفاده نماید. در رش دوم داوطلب بایستی شماره پروند و شماره شناسنامه خود را در کادر وارد نماید. شماره پروند نیز به هنگام ثبت نام در اختیار داوطلب قرار گرفته است. لازم به ذکر است که اگر بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به این اطلاعات برای داوطلبان در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری وجود نداشته باشد می توانند از طریق سیستم پاسخ گویی سایت سنجش برای دریافت مجدد آن اقدام نماید.

توضیحات پایانی در زمینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

یکی از مواردی که داوطلبان بایستی پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بدان توجه داشته باشند این است که در صورتی داوطلب در این زمان در یکی از رشته محل های روزانه پذیرش کسب کند موظف است نسبت به ثبت نام اقدام نماید و در صورتی که در رشته محل مورد نظر ثبت نام ننماید از پذیرش روزانه سال آینده محروم می گردد. همچنین تمامی مراحل اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد از این رو برای دریافت نتایج به سامانه دیگری مراجعه ننمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

لینک های مفید

دانشگاه سراسری

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی دانشگاه سراسری

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه پیام نور

کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری

www.sanjesh.org

مطالب مفید اعلام نتایج کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری