اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_870" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

مواردی که در اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد مطرح می باشد

در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد موارد و سوالات مختلفی ممکن است مطرح باشد. در این بخش از مقاله به بیان این موارد خواهیم پرداخت. همچنین در ادامه توضیح کامل هر کدام از این موارد را انجام خواهیم داد. از جمله این موارد و سوالات می توان به چند مورد اشاره نمود:

  1. زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد
  2. سایت اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد
  3. نحوه اطلاع از نتایج کاردانی دانشگاه آزاد
  4. اقدامات پس از اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

 

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد به زمان اتمام ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بستگی دارد. چرا که دو الی سه هفته پس از سپری شدن و اتمام ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد نتایج ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی تعیین شده در اخیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو اواسط مرداد ماه که ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه انجام می گیرد اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیز متناسب با زمان ثبت نام در اواسط شهریور ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای ورودی بهمن ماه نیز ثبت نام در دی ماه شروع می شود. بهمین جهت اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه نیز در اواخر دی ماه یا حتی اوایل بهمن ماه انجام می گیرد. البته لازم به ذکر است که در صورتی زمان ثبت نام بنا به دلایلی تغییر پیدا کند ، اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیز به همین نسبت تغییراتی خواهد داشت.

سایت اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد به مانند دیگر ثبت نام های دانشگاه آزاد از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.orgانجام می گیرد. اما سامانه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد و سایر مقاطع دانشگاه آزاد از طریق سایتی دیگر انجام می گیرد و سامانه ای مستقل برای اعلام نتایج دانشگاه آزاد تعیین شده است. نشانی سامانه اعلام نتایج به نشانی اینترنتی www.azmoon.net در اخیار داوطلبان قرار گرفته است. از این رو داوطلبان عزیز برای دریافت نتیجهثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان شد به این سامانه مراجعه نمایند.

نحوه اطلاع از نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

همانگونه که در بخش قبل بیان شد اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد از طریق سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net صورت می گیرد. به همین دلیل برای دریافت نتیجه آزمون پس از ورود به این سامانه بایستی مطابق با تصیری که در زیر می بینید بر روی لینک اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

[caption id="attachment_866" align="aligncenter" width="600"]نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نتایج کاردانی دانشگاه آزاد[/caption]

پس از اینکه داوطلبان بر روی لینک اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد کلیک نمودند. وارد صحفه اعلام نتایج می شوند. در این بخش داوطلبان بایستی اطلاعات خود را که شامل کد رهگیری ثبت نام و شماره شناسنامه داوطلب می باشد را در بخش تعیین شده وارد نمایند. پس از وارد نمودن این اطلاعات در قسمت تعیین شده امکان دریافت کارنامه ثبت نام و نتیجه آن برای داوطلبان فراهم می گیرد. لازم به ذکر است که در از آنجایی که ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته صورت می گیرد ، اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیز به همین نسبت در دو بخش کاردانی پیوسته و ناپیوسته به صورت مجزا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

[caption id="attachment_867" align="aligncenter" width="600"]نتایج کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نتایج کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی[/caption]

 

اقدامات پس از اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد و اطلاع داوطلبان از نتیجه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد در صورتی که در کارنامه داوطلب نتیجه قبولی ذکر شده باشد داوطلب بایستی با مراجعه به سایت دانشگاه و واحدی که نتیجه قبولی آن را کسب نموده است اقدام به ثبت نام ده مرحله ای در داخل سایت نماید. ثبت نام ده مرحله ای در واقع ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه می باشد. در این مرحله بایستی اطلاعات و همچنین مدارک خود را در بخش های تعیین شده وارد نمایند. و 48 ساعت پس از انجام این مرحله بایستی به صورت حضوری به واحد مربوطه مراجعه نموده و ثبت نام حضوری خود را انجام دهند. همچنین در صورتی که داوطلب در ثبت نام کاردانی دانشگاه آزادمردود شود می تواند برای تکمیل ظرفیت اقدام نماید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

منبع:

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد