انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2672" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری[/caption]

 

زمان شروع انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

همانگونه که در بخش قبل بیان گردید انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری یکی از مواردی است که باعث تمایز کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری با سایر آزمون ها شده است. به این صورت که داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند. به همین جهت با توجه به این که در زمان انتخاب رشته آزمون برگزار نشده است از این رو انتخاب رشته در این بازه زمانی کمی دشوار می باشد. با این توضیحات بایستی داوطلبان در بازه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد که بر اساس سنوات گذشته اوایل خرداد ماه می باشد. البته لازم به ذکر است که انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی  دانشگاه آزاد که با این آزمون ادغام گردیده پس از اعلام نتایج آزمون در شهریور ماه صورت می گیرد. البته اکثر رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزادبه صورت بدون آزمون می باشد و تنها رشته های گروه پزشکی از طریق این آزمون پذیرش دارد.

نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

داوطلبان پس از این که در اوایل خرداد ماه لینک ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری فعال گردید بایستی برای ثبت نام و همچنین انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری به مراجعه به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. از این رو پس از ورود به این سامانه ابتدا بایستی به بخش کاردانی به کارشناسی مراجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه ابتدا اقدام به دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری اقدام نمایند. پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته و مطالعه آن و استخراج کد رشته محل های مورد نظر با خرید کارت ثبت نام از همین سامانه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

[caption id="attachment_2673" align="aligncenter" width="600"]انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری[/caption]

 

توضیحات پایانی در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری

یکی از مواردی که داوطلبان در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری بدان بایستی توجه داشته باشند در زمینه نحوه پذیرش رشته ها می باشد. به این صورت که برخی از رشته محل ها در این مقطع به مانند مقطع کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارد. به همین جهت در این رشته محل ها رتبه داوطلب تاثیری در پذیرش نداشته و به معدل و سوابق تحصیلی داوطلبان توجه می شود. همچنین با توجه به این که داوطلبان می توانند حداکثر پنجاه انتخاب داشته باشند از این رو با این تعداد انتخاب به نظر می رسد محدودیتی در انتخاب های خود نخواهند داشت. البته همچنان مهمترین مشکل که همان انتخاب رشته قبل از آزمون همچنان باقی می باشد که برای کم نمودن این مشکل بهتر است داوطلبان در انتخاب های خود به اصل علاقمندی توجه بیشتری داشته باشند و رشته هایی را که بدان واقعا علاقه دارند را انتخاب نمایند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد  و بطور کلی درباره دانشگاه سراسری مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید