پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که هر سوالی در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_503" align="aligncenter" width="600"]پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان[/caption]

موارد مهم در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

همانگونه که بیان شد یکی از مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می باشد. موارد مهمی را که در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان بایستی مورد توجه قرار دهند را در این بخش از مقاله به صورت تیتر وار به بیان این موارد خواهیم پرداخت که البته در ادامه به توضیح کامل هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت. مواردی که باید مورد توجه قرار داد عبارتند از :
1) سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
2) زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
3) نحوی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
4) میزان و سایر موارد مرتبط با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

سایت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان به نشانی اینترنتی www.azmoon.medu.ir انجام میگیرد. برای پ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍رداخت هزینه ثبت نام این آزمون نیز بایستی از طریق همین سایت اقدام شود.

در صورت عدم ورود به سایت تیزهوشان و یا مواجهه با خطای پرداخت هزینه تیزهوشان می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

معمولا پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان همزمان با ثبت نام این آزمون صورت می گیرد. به گونه ای که یکی از مراحل ثبت نام اولیه در سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به حساب می آید. البته در بعضی موارد لینک پرداخت هزینه نه تنها همزمان با ثبت نام فعال می شود بلکه همانند سال گذشته در بازه ای و همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه نیز این لینک فعال می گردد. داوطلبان بایستی توجه داشته باشند که در هر بازه زمانی که لینک پرداخت هزینه ثبت نام فعال شود حتما نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید چرا که ممکن است لینک ثبت نام غیر فعال گردد و داوطلبان از پرداخت هزینه ثبت نام و متعاقب آن از ثبت نام باز بمانند.

نحوی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

همانگونه که در بخش قبل بیان شد برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان بایستی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir اقدام نمود. با ورود به صحفه اصلی این سایت که تصویر زیر می باشد از طریق بخش اشاره شده و با وارد نمودن کد ملی داوطلب و رمز عبور که در صورت عوض نکردن رمز همگام یا شماره شناسنامه داوطلب می باشد وارد پنل کاربری داوطلب می شوید.

با وارد شدن به پنل کاربری داوطلب با پیامی مواجه می شوید که در ان به پرداخت هزینه ثبت نام تاکید نموده است و در آن اشاره نموده که در صورت عدم پرداخت وجه تیزهوشان در واقع ثبت نام تائید و تکمیل نشده است و بایستی نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمود. پنل کاربری داوطلب در واقع تمامی مواردی که داوطلب بایستی در زمینه ثبت نام انجام دهد را شامل می شود. این پنل کاربری دارای بخش های مختلفی همچون اطلاعات فردی داوطلب ، مدیریت ، کارت آزمون و وضعیت پرداخت می باشد. هر کدام از این بخش ها مخصوص کار خاصی می باشد و مرحله خاصی از فرایند ثبت نام را شامل می گردد.

برای پرداخت هزینه تیزهوشان بایستی به بخش وضعیت پرداخت رفت ، در این بخش برای داوطلبانی که هنوز هزینه را پرداخت نکرده اند پرداخت نشده زده است. برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان با کلیک بر روی آن وارد صحفه پرداخت می شوید. در این بخش از فرایند پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان بایستی داوطلب اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود را که دارای رمز دوم است را در بخش مشخص شده وارد نماید. پس از اتمام این بخش در زیر بخش وضعیت پرداخت داوطلب در پنل کاربری بایستی عنوان شود که پرداخت شده است.

 

[caption id="attachment_504" align="aligncenter" width="600"]پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان[/caption]

 

  میزان و سایر موارد مرتبط با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

همه ساله ممکن است تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان تغییراتی پیدا کند. اما بر اساس آخرین ثبت نام که مربوط ورودی مهر 96 می باشد هزینه ای که برای ثبت نام از داوطلبان آزمون تیزهوشان گرفته اند مبلغ 15 هزار تومان می باشد. بر همین اساس نیز می توان گفت که هزینه ثبت نام که امسال در فروردین ماه قرار است شروع گردد نیز مبلغی در همین حدود خواهد بود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که هر سوالی درباره پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان داشتید یا نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

مدارس تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

منبع:

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان