تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_2335" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد[/caption]

 

موارد مهم در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برخی ابهامات و سوالاتی برای داوطلبان مطرح می باشد که برای پاسخگویی به این سوالات به سایت های مختلفی مراجعه می نمایند. در این مقاله که با هدف پاسخگویی به این سوالات مطرح شده است مهمترین موارد را در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بررسی خواهیم نمود. از جمله موارد مورد بررسی در این مقاله به این چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  1. زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  2. نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  3. توضیحات پایانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

بایستی بیان گردد که به طور کلی تکمیل ظرفیت در دانشگاه های مختلف پس از اتمام مراحل پذیرش و اعلام اسامی پذیرفته شدگان صورت می گیرد. از این رو پس از این که اسامی پذیرفته شده گان دانشگاه آزاد در مقاطع مختلفی اعلام گردید و این افراد مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد را به اتمام رساندند و میزان ظرفیت خالی رشته محل های مختلف مشخص گردید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شروع می گردد. داوطلبان عزیز برای اطلاع از زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به مطالبی که در این زمینه به صورت جداگانه منتشر شده است مراجعه نمایند. لینک این مطالب برای اطلاع داوطلبان در انتهای مقاله گنجانده شده است.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پس از این که لینک ثبت نام فعال گردید ، ابتدا اقدام به دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد نمایید. در دفترچه تکمیل ظرفیت واحد های دانشگاه آزاد که ظرفیت خالی در رشته محل های خود دارند اعلام گردید. پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از لیست رشته محل ها مراحل ثبت نام با خرید کارت ثبت نام  شروع می گردد. تمامی این موارد در سایت مرکز شنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانس اینترنتی www.azmoon.org صورت می گیرد. داوطلبان با ورود به بخش تکمیل ظرفیت و وارد نمودن اطلاعات خود و همچنین کد رشته محل های انتخابی مراحل تکمیل ظرفیت را به اتمام رسانده و کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت می نمایند.

 

[caption id="attachment_2336" align="aligncenter" width="600"]تکمیل ظرفیت آزاد تکمیل ظرفیت آزاد[/caption]

 

توضیحات پایانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

یکی از موارد ی که در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بایستی توجه گردد این نکته است که امکان تخمین رتبه و یا اعلام رتبه های قبولی وجود ندارد. مورد دیگر این که نتایج قبولی های تکمیل ظرفیت بر اساس سنوات گذشته یک الی دو هفته پس از اتمام تکمیل ظرفیت از طریق سانامه اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net اعلام می گردد. همچنین به جهت این که معمولا تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت اعلامی گردد معمولا معدود می باشد داوطلبان در زمینه انتخاب های خود کمال دقت را داشته باشند.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید در زمینه نتایج دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 منبع:

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد