ثبت نام آزمون تیزهوشان

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

زمان شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان

از مواردی که برای داوطلبانی که تمایل به تحصیل در مدارس تیزهوسان را دارند مهم می باشد ، اطلاع از زمان شروع ثبت نام می باشد. زمان شروع ثبت نام آزمون تیزهوشان به مانند دیگر مدارس که از طریق آزمون ، دانش آموزان مستعد را پذیرش می کنند در بازه زمانی اسفند تا فروردین ماه می باشد. البته نمیتوان به طور دقیق زمان ثبت نام را بیان نمود ولی با توجه به تغییراتی که امسال در ثبت نام آزمون تیزهوشان اعمال گردیده ، 28 فروردین ماه را برای شروع ثبت نام تیزهوشان اعلام نموده اند.

[caption id="attachment_398" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام آزمون تیزهوشان 2 ثبت نام آزمون تیزهوشان[/caption]

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

برای انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان بایستی داوطلبان از طریق سایت www.azmoon.medu.ir اقدام نمود. از این رو داوطلبان بایستی در بازه زمانی مشخصی که از طریق همین درگاه اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد با دستورالعملی که در ادامه می آید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین تمامی اطلاعیه هایی که در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان صادر می گردد را می توان در این سایت بدست آورد. لازم به ذکر می باشد که داوطلبان نتایج آزمون را نیز در بازه زمانی مشخص که معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون می باشد از طریق همین سایت می توانند مشاهده فرمایند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

همانگونه که بیان نمود ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سایت www.azmoon.medu.ir صورت می گیرد. داوطلبان برای ثبت نام با توجه به زمانبندی اعلام شده در سایت بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. به هنگام ورود به سایت با کلیک بر روی لینک ثبت نام وارد صحفه ثبت نام می شود. در این بخش بایستی ابتدا براساس دستورالعملی که در ادامه بیان می شود نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نموده و پس از آن با ورود به این صفحه اطلاعات ثبت نامی داوطلب را وارد نمایید. پس از پایان فرایند ثبت نام کد پیگیری را دریافت می کنند که این از طریق این کد پیگیری داوطلبان در تمامی مراحل می توانند با ورود به سایت اطلاعیه ها و یا سایر موارد مرتبط با این آزمون را کسب کنند.

[caption id="attachment_399" align="aligncenter" width="600"]ثبت نام تیزهوشان ثبت نام تیزهوشان[/caption]

نحوی خرید کارت ثبت نام آزمون تیزهوشان

در بخش قبل بیان شده که برای ثبت نام آزمون تیزهوشان داوطلبان بایست ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند. برای این منظور با ورود به سایتwww.azmoon.medu.ir وارد بخش ثبت نام آزمون شوید. در این بخش لینکی با عنوان لینک خرید کارت را مشاهده می فرمایید. با کلیک بر روی لینک خرید کارت و وارد نمودن کد ملی داوطلب وارد درگاه اینترنتی خرید کارت ثبت نام شده و مراحل خرید را کامل نمایید. برای خرید کارت ثبت نام به همراه داشتن کارت اعتباری دارای رمز دوم الزامی می باشد.

موارد مهم در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

به هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان از مواردی که داوطلبان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می باشد. برای این منظور معمولا در سایت www.azmoon.medu.ir فایلی با عنوان شرایط و ضوابط ثبت نام و یا دفترچه ثبت نام وجود دارد. داوطلبان با دانلود و مطالعه این دفترجه و مطالعه موارد مندرج در این دفترچه می توانند از شرایط و ضوابط خاص ثبت نام مدارس تیزهوشان اطلاع دقیقی حاصل نمایند.

ظرفیت های تعیین شده برای هرکدام از مدارس نیز از مواردی است که بایستی مورد توجه داوطلبان قرار گیرد. دفترچه ظرفیت مدارس تیزهوشان نیز برای اطلاع از این مورد از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. که با مطالعه آن در این زمینه اطلاعات دقیقی می توان کسب نمود.

دانش آموزان و والدین عزیز در صورتی که در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

مدارس تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

مدارس شاهد

مدارس

مطالب مرتبط ثبت نام آزمون تیزهوشان

مدارس تیزهوشان

www.azmoon.medu.ir

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

منبع:

ثبت نام آزمون تیزهوشان